Bukefalos 28 år!

Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

oj shit! det har jag faktiskt aldrig hört förut att det har hänt! Det tål verkligen att tänkas på! Hur är det med han nu då?

Idag har han en dålig dag igen.... Just nu är vi tydligen inne i en svacka igen.... varannan dag mår han prima och varannan dag vägrar han att äta och dricka och bara sover och har ont i magen....

/Emmi
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

haha:D ch då måste du hålla med om att det är lite fräsigare på bild än på film heheh

Halloj...
Nån som har nått bra tips på hur man får hästen att lägga sig ner???
och Spansk trav ska vi verkligen jobba mera på när han börjar friskna till sig lite.... Just nu får han knappt ens skritta.....
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

*Knapplån*

Hej, i och med att det är en sjuhälsinglands massa inlägg och sidor att bläddra igenom i den här tråden. Så är det svåröverskådligt för nya intresserade och VÄLDIGT svårmoderererat för mig, om något skulle spåra ur.

Dessutom är det nytt år och då är det väl ändå dags för en ny tråd?

Mvh

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
911
Senast: Nepenthe
·
Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
6 629
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 640
Senast: Bulldoozer
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 856
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp