Bukefalos 28 år!

Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Zahlo

Trådstartare
Hej allihopa!

det vore skoj om vi kunde lägga in lite bilder när vi tränar tricks med våra hästar!

Alla tricks är välkomna och på alla nivåer!

Så kom igen och lägg ut bilder och kommentera andras!
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Å, rolig tråd!
Bilder kommer strax (har dock inga nya tror jag)

Du vet vad jag vill se dig och Pink göra ;)
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Jag väntar...


Visad förut, men men
Spansk skritt.
TN_071103-173_B15_copy1024.jpg
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Min kan också "vacker hov" men det är inte så svårt eftersom han kan spansk skritt. Dock kan det vara lite svårt att hålla isär dem. Är han "sprallig" så blir det hellre spansk skritt av det hela *S*

TN_070112_179.jpg
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Förra ponnyn kunde buga med lite vägvisning. Han kunde Yoga också, men har tyvärr ingen bild på det. :p

Ser fram emot bilder på dig och Pink! :)

18810745.jpg
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Figges korta meritlista:
Buga
Lite äldre bilder
Bergsget på lastpall
Under cover

Han spelar lite fotboll också, men har ingen bild på det. Vi (han) har utvecklat lastpallen till bildäck, och allt annat som man kan kliva upp på.
Vi håller på att lära in spansk skritt, men det lär ta ett tag. Bugningen har tagit över ett år. Jobbar även med bergsget utan pall. Och ligga ner är med ett mål.
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Jättehärliga bilder och va duktiga n är! väldigt fin häst också vad är det för nån? den första:)
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Snyggt! Vad duktiga ni är :)

När ni spela fotboll, vad använder ni då?
Själv har jag funderat på att köpa en sådan här:
347021A_X_2006-06-30_110738_416.jpg
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Jepp, har en grön pilatesboll modell billig :p Helt perfekt, han kan sparka och greja nästan hur mycket som helst, den går inte snubbla på! Dessutom kan han lägga upp ett ben på när han inte orkar gå mer :p
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

KL

Jag har tyvärr ingen bild, men förra veckan upptäckte jag av en slump att min skötponny kan vacker hov. Jag har aldrig övat med honom och har skött honom i ett och ett halvt år, inte så länge men konsigt att jag inte märkt det innan.
Gissa vad paff jag blev!!:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
911
Senast: Nepenthe
·
Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
6 630
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 727
Senast: Bulldoozer
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 856
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp