Ullaredsfynd! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

*kl*

Kompisen var där i måndags fm, för att inköpa rosa regtäcke, rosa dödskallefleecetäcke, dödskalleregntäcke och svarta träns med rosa och ljusblå fodringar....

Men tyvärr fanns det inte något av det inne :cry:

Däremot lämnade hon över ett grått schabrak med rosa hästhuvuden bordera på
16376596.jpg

Hade visserligen redan ett likadant men det är ju både snyggt och gosigt så det gjorde ingenting...

Dessutom hade hon med sej reflexbootsen också som jag ska ge bort i julklapp...
516165.jpg

Hade ingen bild på dom utan tog den gamla bilden där bootsen hade orangereflex istället för gul som dom har nu...

Tack vare en underbar Bukefalist kommer det dock en förpackning rosa dödskallefleecelindor med posten senare i veckan :banana:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Vill också ha reflexboots! :d

Rider ju vädligt ofta med sånna skyddsboots då min kille håller på att lära sig att trava riktigt fint men inte alltid har koll på sina små hovar :angel::D
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Var som sagt där för några dagar sen och då frågade jag efter dödskalle-schabraken men dom sa att dom inte haft dom på länge och det skulle dröja ett tag innan dom får in dom igen :(
 
Sv: Ullaredsfynd! :)


Någon som vet om det finns matchande Fleecelindor till dessa schabrak?

(Alltså i marinblått, ljusblått, beige, brunt och grönt, och SAMMA färger som schabraken så dt inte är olika nyanser! ;))

Någon som skulle kunna handla åt mig isf och tjäna en slant kanske? :angel: :D PM isf!
 
Senast ändrad:
Sv: Ullaredsfynd! :)

Snälla, döp trådarna till GeKås-fynd eller liknande istället. Det är jobbigt att folk säger Ullared då Ullared faktiskt är en STAD. Ja, det heter GeKås Ullared, för att den ligger i Ullared.
Jag kan ju ha köpt en båt eller nått i staden Ullared och då passar ju den här eftersom tråden heter "Ullaredfynd".

Vet att många kommer gå på mig som vanligt och säga att deras hemsideadress ändå är ullared.se och blablabla men alltså, rätt ska vara rätt. Gekås är det.

deras hemsideadress är inte ullared.se utan http://www.gekas.se ;)
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

knapplån....

Jag ska dit imorgon....sambon överaskade mej med frågan om jag ville åka dit....Konstig fråga....;):D

//Domino_s
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Han har kanske läst det smset som cirkulerat lite nu...

"Det finns 70 sätt att tillfredställa en kvinna, 69:an och en tripp till Ullared!"

Jag blev sur på min manliga kompis som tyckte det stämde så bra så han fick tillbaka denna:

"Det finns 70 sätt att tillfredställa en man, 69:an och en ny bil!"
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Ska dit den 21:a dec :banana:

Ska köpa:
*Isabell Weth Schabrak Marinblått
*IW Schabrak Ljusblått
*IW Schabrak beige
*IW Schabrak Brunt
*Grönt schabrak
+ LINDOR :D

*ridbyxor i blått, beige och brunt (grönt kanske).
*Ridtröjor/jackor i Brun/beige/Svart/grön/blått
*Och ridstumpor i samma färger
*Reflexbrösta
*Foderhinkar
*och Såklart Små SKIT ;)

HOPPAS, HOPPAS de har dessa grejer när jag kmr dit bara!!!! :bump:

VAd kostar isabellWerth schabraken förästen? (kanske vore bra att veta haha)
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Dax för uppdatering tydligen eftersom folk verken läser bukes allmäna eller just denna trådens REGLER!!!!

INGA annonser, prisförfrågningar eller liknande får finnas i tråden. sköt sånna grejer direkt via PM

Alltså: Anna har köpt ett fint schabrak, Lasse ska åka till gekås nästa vecka och undrar vad schabraket kostade. Lasse skickar då pm till Anna och frågar. Jättebra! tråden fortsätter!

Men så dagen efter kommer Anna och säger att schabraket var för litet, Lisa svarar i tråden med "Jag kan köpa det, hur mycket vill du ha?!", Anna svarar att hon vill ha 175kr och VIPS så är tråden borttagen.
Vad lär vi oss av den här historien?
Jo: Använd pm-funktionen!

Tjafs om vad man ska kalla affären gekås/ullared hör inte heller hemma här.
Alltså: Maja skriver "jag ska till ullared imorgon". Vilhelm svarar "DET HETER GEKÅS!!". Maja svarar "Jag har ALLTID kallat det Ullared". Vilhelm svarar "Ullared är en STAD! Affären heter GEKÅS!!!!" och TJOFF så ligger tråden i soptunnan!
Och vad lär vi och av den här historien?
Jo: Låt dom andra kalla det vad dom vill, alla fattar ju ändå vad som menas.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Han har kanske läst det smset som cirkulerat lite nu...

"Det finns 70 sätt att tillfredställa en kvinna, 69:an och en tripp till Ullared!"

Jag blev sur på min manliga kompis som tyckte det stämde så bra så han fick tillbaka denna:

"Det finns 70 sätt att tillfredställa en man, 69:an och en ny bil!"

Ha ha...förmodligen....:D

//Domino_s
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Herrejösses vilka fina bruna schabrak!!!
(Jag hittar aldrig schabrak jag känner att "denna måste jag bara ha" och så kommer en hel drös med apsnygga schabrak! Elakt! :devil: )

Varför ska man bo så avsides för :mad:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Du lugna ner dig lite va :devil: ;)

Kom på att man inte fick fråga efter priser föräns det var försent att ändra... Sorry! :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 793
Senast: Gunnar
·
Ska snart till Gekås och köpa massa nytt till min kommande häst. VAD är bra grejer att köpa för häst och ryttare där? Vill ju gärna få...
2
Svar
25
· Visningar
3 003
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
344
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp