Bukefalos 28 år!

Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Ja tack! Om jag hittar ngt mer i tråden som skulle vara intressant, skulle du kunna tänka dig att fixa det med? tex. damasker eller boots. :)
 
Sv: Ullaredstråd!

DSC00448-1.jpg

Någon som råkar veta om detta finns i brunt? :)
 
Sv: Ullaredstråd!

Mina jensridbyxor beter sig inte så, jag älskar mina, de är favoriter!
så snygga och så sköna.
 
Sv: Ullaredstråd!

Vad mystiskt, mina gör nämligen det (men jag gillar dem ändå). Har du dem med mörk skoning eller ljus?

Ni som har varit där nyligen, hur ser det ut bland schabraken? Finns de klassiska SWE fortfarande?
 
Sv: Ullaredstråd!

någon som har koll på schabrak med matchande benlidor; och hur ser deras lädervårdssortiment ut?? blir en resa i slutet av denna månad sä sedan utlovas bilder:rofl:
 
Sv: Ullaredstråd!

kl

Provade mitt jättefina bling-bling träns häromdagen och insåg att jag fått med mig cob hem :cry:.

Passade definitivt INTE på mitt halvblod... så nu har jag ett blingat träns som bara passar på westernpållen som redan har träns....suck...:crazy:
 
Sv: Ullaredstråd!

vart bor du i kalmar län? jag ska upp den 18e och kan kanske ta med det?

Hur tycker du det var i storleken? Stort- litet eller normalt cob?
 
Sv: Ullaredstråd!

Bor i Emmaboda. Om du bor i närheten och skulle vilja byta vore det så himla snällt. Har inga problem att köra en bit :).

Tyckte det var såå fint.

tycker nog det är ett ganska normalstort cob.
 
Sv: Ullaredstråd!

Tänk vad världen är liten ibland ;).
Jag kan PM mitt nummer så kan vi väl bestämma när vi kan träffas.
 
Sv: Ullaredstråd!

Idag blev den en liten oväntad trip till Ullared, en kompis ringde i morse och ville ditt.

Blev inte så mycket

Ett fleecfodrat regntäcke
En pike tröja
Lädervård servetter

:)
 
Sv: Ullaredstråd!

*Knapplån*

Ang. dessa lädervårdsservetter, min syster köpte en förpackning och på den så står det "lädervårdsservetter för läder, ansikte och händer, bla,bla,bla" Det måste ju betyda att det är helt vanliga våtservetter, med tanke på att ansiktet är så pass känsligt så kan man ju inte ha vad som helst i dem...
:p
 
Sv: Ullaredstråd!

*kl*

Jag som nyss köpt ett nytt träns till nya pållen skulle ju inte ha fler... Men jag blev så himla dökär i detta träns liksom många andra... Men utan körkort och sjuk sambo kan jag inte ta mej till GeKås inom en rimlig tidsram :cry: :mad:
Varför ska detta drabba mej ? ? ? :cry:

32180131.jpg


:love: :love: :love:
 
Sv: Ullaredstråd!

*Knapplån*

Ang. dessa lädervårdsservetter, min syster köpte en förpackning och på den så står det "lädervårdsservetter för läder, ansikte och händer, bla,bla,bla" Det måste ju betyda att det är helt vanliga våtservetter, med tanke på att ansiktet är så pass känsligt så kan man ju inte ha vad som helst i dem...
:p

Där ser man :D

Till något helt annat, tips till folk som ska köpa täcken till små hästar.
Jag köpte som tur var ett 95 igår brukar ha 105 och de täcket jag fick var större än ett 105 jag har hemma :D Som tur var passa det , men kolla täckerna innan ni köper. Har bara köpt 3 täcken därifrån men alla har varit konstiga i storlekar , sånt man får räkna med. Men ett litet tips :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hur säkra är Freejumps? Dottern rider med en annan typ av säkerhetsstigbygel idag där utsidan viker sig vid tryck, känns väldigt...
Svar
4
· Visningar
571
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: vilde
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
348
Senast: Sharpless
·
  • Artikel
Hästnyheter När Stina Bengtssons två hästtokiga döttrar önskade sig en egen häst kom barnens mormor Gerd Werner till undsättning. Efter fyra kvällar...
Svar
2
· Visningar
488
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Allergiutredning
  • Kattbilder #9
  • Hjälp med fundering

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Lätt E
  • Skadade hästar och konvalescenter

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp