Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

kl

Jag besökte Gekås Ullared för första gången någonsin i januari, och wow, jag älskar stället! :laugh:

Detta fick jag med mig hem:

97722_1295377073.jpg


23242_1295377078.jpg



... och så himla nöjd jag är! Allt detta för ca 900 kronor! :love:
 
Sv: Ullaredstråd!

Jag köpte med den där deon när jag var där för länge sen, men den var inte bra, tyckte den torkade ut så det fanns inget kvar.
Men proffs mousse skulle jag vilja få tag på.:)
 
Sv: Ullaredstråd!

Jag har också köpt små täcken. Ett var perfekt och precis lagom i sin storlek, ett var lite stort och ett var ett tält. Så visst skiljer det sig!
 
Sv: Ullaredstråd!

menar du att det var allt du köpte? Jisses det där hade jag plockat på mig på 5 minuter :p

Haha ja, som fattig student hade jag inte råd att plocka på mig mer ;) dessutom har jag tyvärr ingen egen häst att köpa grejer till här nere i Malmö, så då fick det mest bli grejer till mig själv, tråkigt men sant! :)

Jackan var dyrast, den gick på 229 kr! :O
 
Sv: Ullaredstråd!

Jag är stolt över mig själv.
Förra veckan på Gekås blev det bara 1 dunk linfröolja och två reservhakar (ska byta hake på en grimma) på ridsportsavdelningen. Mer från de andra avdelningarna givetvis.
Det har aldrig hänt innan att jag köpt så lite.
// Linda
 
Sv: Ullaredstråd!

Jag har också köpt små täcken. Ett var perfekt och precis lagom i sin storlek, ett var lite stort och ett var ett tält. Så visst skiljer det sig!

Alla täcken jag köpt( varit vintertäcken) har varit på gränsen till för små.
Har en 125cm häst, sist köpte jag i 135 cm och det passade bättre!:)
Någon som vet om de har fått in flug/eksem täcken ännu?
 
Sv: Ullaredstråd!

Ja ka inte ha så mycket på hästavdelingen heller, täckeshängare och väggfasta krubor om det finns. Sen blir det ju givetvis nåt mer:p
 
Sv: Ullaredstråd!

Ja, förlåt, blev bara ett svar på ett tidigare inlägg egentligen..

Vad jag har saknat är en kandarstång som inte är 10,5 eller 14,5. Annars kan jag inte komma på något som jag absolut velat ha men inte hittat.
 
Sv: Ullaredstråd!

Ha ha ha, fasen vad dum jag är. Märks att jag har mått dåligt de senaste dagarna, oh ja. Men nu har jag ordning på trådarna igen....
 
Sv: Ullaredstråd!

Eksemtäcken verkar de ha året runt nu, jag köpte ett i februari :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hur säkra är Freejumps? Dottern rider med en annan typ av säkerhetsstigbygel idag där utsidan viker sig vid tryck, känns väldigt...
Svar
4
· Visningar
483
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
251
Senast: vilde
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
314
Senast: Sharpless
·
  • Artikel
Hästnyheter När Stina Bengtssons två hästtokiga döttrar önskade sig en egen häst kom barnens mormor Gerd Werner till undsättning. Efter fyra kvällar...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp