Bukefalos 28 år!

Upplevelse i julklapp

Halcyon

Trådstartare
Börja få gråa hår när gäller hitta julklapp till pojkvännen. Men nu börjar landa på blir en upplevelse av nått slag. Har tänkt mig någon natt på ett hotell typ med besök på restruang eller nått trevligt.

Svåra är hitta något tycker jag. Därför skriver jag här och hoppas någon/några har bra tips :idea:
Gärna inte för svårt att ta sig från Västerås, sen kan va i hela landet eller annat land :)
 
Börja få gråa hår när gäller hitta julklapp till pojkvännen. Men nu börjar landa på blir en upplevelse av nått slag. Har tänkt mig någon natt på ett hotell typ med besök på restruang eller nått trevligt.

Svåra är hitta något tycker jag. Därför skriver jag här och hoppas någon/några har bra tips :idea:
Gärna inte för svårt att ta sig från Västerås, sen kan va i hela landet eller annat land :)

Steam Hotel verkar poppis och bra!
 
Börja få gråa hår när gäller hitta julklapp till pojkvännen. Men nu börjar landa på blir en upplevelse av nått slag. Har tänkt mig någon natt på ett hotell typ med besök på restruang eller nått trevligt.

Svåra är hitta något tycker jag. Därför skriver jag här och hoppas någon/några har bra tips :idea:
Gärna inte för svårt att ta sig från Västerås, sen kan va i hela landet eller annat land :)
Först lite off topic: Håller du till i Västerås? Jag trodde nåt helt annat. Kanske pga färgsättningen på Reginan på din profilbild..

On topic:
Vad gillar pojkvännen?
Är han en sådan som gillar spaupplevelser?
Nu har inte jag varit på steam men jag är inte helt säker på att det skulle passa mig och min man tex. Dessutom är det i samma stad som någon av dem verkar bo i?

Hur mycket vill du lägga?
När ska det ske?
En natt?
Vad är det som inte ska vara svårt att ta sig?
Direktbuss/tåg ska finnas för det finns inte tillgång till bil? Ska det ta under en viss restid?

Om man gillar tex natur och lugn finns ju en hel del små herrgårdar och liknande på landsbygden.
Föredrar man stadsliv så finns ju helt andra saker på andra ställen..
Jag behöver mer info 😁
 
@Cattis_E pga skola och han som gör jag håller till i Västerås. Annars gissar jag du listat ut vad jag kommer ifrån pga Reginan :D

Det är för troligen inte kommer ha tillgång till bil precis.

Det som gett mig gråa hår är han inte ger mig som mycket info, tycker jag ska komma på något på egen hand. Just nu är innan kikar på kryssning :)
Ska va 1-2nätter då pga praktik och snart förhoppningvis jobb.

@sthu Coolt! Får kika på det. Kanske inte blir av det närmaste men det lät kul.
 
@Cattis_E Hade tänkt något med spa eller liknande, därav jag var inne på en kryssning. Dock den jag hittade var han för ung för, 23års gräns hade de. Han är 20år , tycker borde funka men verka va ungt när gäller kryssning :down::banghead: (jag klarar mig men det är ju hans julkapp)
 
@Cattis_E pga skola och han som gör jag håller till i Västerås. Annars gissar jag du listat ut vad jag kommer ifrån pga Reginan :D
Jo, i alla fall vilket område den kommer från.
Jag håller bara till några mil från Västerås, dock i annat län 😁.
Men jobbar gör jag i ytterligare ett annat län😇.

Jag hade nog valt någon stadsupplevelse.
Men svårt när man inte vet något om personen. Hotell, middag och nåt museum?
Går ju tåg till Sthlm tex.
Vinprovning, chokladprovning, go kart eller andra saker man hittar på tex live it? Man kan ju boka direkt hos de flesta företag men få inspiration där.

Bara finare middag? Middag och någon show?
Maten på Berns asiatiska i sthlm gillar ju jag, men då är jag såld på asiatisk mat. Dock svindyrt med mina mått så dit går man inte i onödan 😁.

Det finns ju så mycket men svårt när man inte vet nåt om personen.
Finns ju något sådant escape room ställe i Västerås tror jag, om du tror det uppskattas.
Ingen aning om priser på det dock.
 
Jag hade också satsat på Steam! Vill så gärna åka dit, men har sällan vägarna förbi Västerås tyvärr!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 807
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 312
Senast: Blyger
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 384
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 742
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp