Bukefalos 28 år!

Uppsägningstid av boxplats!

Sv: Uppsägningstid av boxplats!

Bland annat är han elak som satan, nästan hoppar upp i ansiktet på folk o talar om hur värdelös, dum i huvudet och vilken idiot man är..han ställer saker i vägen t ex om man ska ha hö..han ställer upp el elementet på högsta och öppnar dörren på vid gavel på vinterna för att elräkningen ska bli högre. Han triggar upp folk för att spela in vad man säger och väljer ju såklart att bara spela upp valda delar ..:angel:
Han går på folk personligt och säger elaka saker...han plockar ju som sagt ner vattenrör, hagar, vagnsförråd, han är fantamej inte riktigt klok men nu är han borta det är bara hans skräp som är kvar....men tar man det o hivar iväg blir man väl anmäld för stöld......

Man får vara hur elak man vill så länge man betalar hyran säger han....:smirk:
 
Sv: Uppsägningstid av boxplats!

Problemet är ju bara hur jag ska kunna *bevisa* att vi hade en muntlig uppgörelse......
Han gör ju livet surt för alla i stallet. Jag trodde verkligen inte att han kunde vara så himla elak och hänsynslös!
Det är bara att inse att man inte kan vara så blåögd och lita på folk, så nu ska vi skriva kontrakt med alla andra.

Men hu blir jag av med denna hyresgäst :cry: ???

Men hur ska han kunna "bevisa" att han har 1 års uppsägning!!!
Bevisbördan ligger lika mycket på honom.
Stå på dig och kasta ut honom efter en månad.
Det finns gott om idioter.
 
Sv: Uppsägningstid av boxplats!

Vilken idiot :crazy:
men han stjälar väl som plockar bort stallets saker??

Ja det är faktiskt ren stöld, men det är inte min sak att föra det vidare nånstans...fast det blir ju en merkostnad för stallägaren att ta dit en rörmokare nu och iordningställa vattenrör o vattenkoppar eftersom han tagit ner o bort detta
 
Sv: Uppsägningstid av boxplats!

Men hur ska han kunna "bevisa" att han har 1 års uppsägning!!!
Bevisbördan ligger lika mycket på honom.
Stå på dig och kasta ut honom efter en månad.
Det finns gott om idioter.

han är borta redan, 1 juni försvann han o hans häst men han s´har som sagt en del skrot kvar o hämta
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 147
Senast: Inte_Ung
·
Ekonomi & Juridik Jag flyttade min häst för 2,5 år sedan till ett nytt stall. Stallägaren mailade över ett uppstallningsavtal till mig som han bad mig...
2
Svar
21
· Visningar
3 923
Senast: Piaff
·
Ekonomi & Juridik jag har haft boxplats på ett privat stall i tre år. Detta har nu byggts ut och nu är vi ca 15 inarkoderade mot tidigare endast 2. Jag...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
14 382
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag har pluggat fram till nu den 11 juni, då avslutas min sista kurs. Jag har under studietiden jobbat extra via ett bemanningsföretag...
Svar
12
· Visningar
1 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Libbsticka
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp