Uppsala ikväll 21/4

Kamomilla

Trådstartare
Jag ska lämna lillkillen på kalas 17.30-19.30. Någon som har tips på vad att sysselsätta sig med under tiden?

*fiskar efter sällskap* :angel:
 
Åh, hade gärna sällskapat lite och fått lite avbrott från familjeaktiviteterna ;) men det är nog inte över än då är jag rädd :( jag hojtar på FB om jag blir ledig! :)
 
Om mina privata delar fortsätter bråka så kanske jag behöver svänga förbi gynakuten och isåfall är jag kvar i stan.
 
Satte mig på ett snabbmatsställe och mitt 20-åriga jag skuttade snabbt upp på ena axlen och satt där dreglandes över en av killarna i kassan medans resten av mig försökte fokusera på maten...
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska ta över en häst som är 12 år. Hon gick som travhäst från att hon var 4-8 år sedan tog en familj över henne som tänkte ha...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Anna-KarinO
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 992
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 061
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp