Bukefalos 28 år!

Utställningstråden 2016

Haha, min syster är rolig. Hon är en sådan människa som är ute i sista sekunden jämt. Likaså i år då hon anmält sin ena tik till Stora Stockholm. Hon har inget körkort, så hon började tigga skjuts typ i... torsdags. Att ta tåget upp och sova på hotell "orkade" hon inte :angel:
Så efter mycket om och men lyckades hon hitta någon som också skulle upp ifrån Skåne och som hade plats för henne och hund i bilen. Jaja, hon lämnade resten utav hundarna till hundvakt igår, stiger upp tidigt som fasiken idag och packar. Det sista hon gör är att skriva ut nummerlappen. Då inser hon att hon anmält till LILLA Stockholm. Det har ju redan varit, så det var bara att stanna hemma :D
 
Var borta en timme för att köpa mat och hälsa på folk! Synd.
Jag är på mässan imorgon också men ska då bara shoppa!
Tvärt emot mitt schema alltså :p Jag kommer vara vid ring C30 imorgon, bedömningen börjar kl 9 och Ebrah går väl som nr 40 i ringen. Kommer vara där tokigt tidigt (åker bil...), se om jag hinner köpa några saker innan det är dags att gå in i ringen, sedan slänga ut allt i bilen efter att hon ställts ut och eventuellt gå ett sista varv bland montrarna innan vi åker hem.
 
Hej! Jag är helt ny inom detta med utställning och min valp har inte hunnit flytta hem till mig ännu :D
Men tanken är att ställa ut på boxerspecial i Alvesta den 21/5.
Ni som ställer boxer, om det är någon här?
Har ni några tips? Hjälp med träning har jag av en vän som föder upp chihuhua :p
Men är det något som skiljer i raserna hur man ställer, vad man har för halsband/koppel osv?
Alla tips mottages :)
 
Är helt utmattad efter två dagar på MyDog. Har inte ens ställt men är då trött och helt borta. Så förvirrade när man känner flera olika ägare/uppfödare etc och man ska försöka springa runt och umgås med alla. Blir bara stressad, nervös och allmänt awkward. Ändå tvingar jag mig själv att springa runt och vara trevlig :nailbiting:
 
Är helt utmattad efter två dagar på MyDog. Har inte ens ställt men är då trött och helt borta. Så förvirrade när man känner flera olika ägare/uppfödare etc och man ska försöka springa runt och umgås med alla. Blir bara stressad, nervös och allmänt awkward. Ändå tvingar jag mig själv att springa runt och vara trevlig :nailbiting:
Ärsch jag tyckte mest du var trevlig :D
Jätteskoj att träffa dig IRL!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 341
Senast: Tonto
·
Anläggning Plus 1 grad och lera här nu. Förra året hade hästarna 1/6 av hagen de går i nu. Det var lerkaos då. Min förhoppning var att lerkaoset...
2
Svar
38
· Visningar
1 858
Senast: ameo
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 861
Senast: Valle
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
983
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp