Bukefalos 28 år!

Utställningstråden 2016

MyDOG brukar väl fixa så att man ställer två dagar på raken? Antingen Tors-fre eller lör-sön? Vi ställer lör-sön nästa år, detta året ställde vi Tors-fre :)
Hmm kanske är så. Vet bara att vi ska åka ner torsdag och åka hem söndag. :angel: Bra koll jag har..
 
Nu blev man ju nyfiken på vad ni tyckte om henne :o
Vi åkte båt tillsammans i ca 4 timmar, så jag har väl inte så mycket fakta att basera mitt tyckande på :D Men hundarna verkade trevliga, lugna och snälla och ägarna verkade vara enkla, vanliga, trevliga människor. Vi pratade lite smått bara men absolut inget jag höjde på ögonbrynen åt :)
 
Vi åkte båt tillsammans i ca 4 timmar, så jag har väl inte så mycket fakta att basera mitt tyckande på :D Men hundarna verkade trevliga, lugna och snälla och ägarna verkade vara enkla, vanliga, trevliga människor. Vi pratade lite smått bara men absolut inget jag höjde på ögonbrynen åt :)

Jag förstår :D
 
_Ah, kommer du vara där? Då ses vi... Eller inte, jag kanske bara går omkring och creepar. Det är rätt behagligt att ingen på buke vet vem jag är :o:D
Jepp! Jag är värdelös på att känna igen folk så trots att jag sett dig på fb så kommer jag nog inte känna igen dig :angel: :p
 
Nu har jag fått PM till Stora Sthlm. 78 salukis med :rofl: Men det är bra, då får vi nog åka hem tidigt. Hoppas på ett vg bara så kan vi smita hem sedan. Om nu inte uppfödarna vill ha med oss i uppfödargrupp, men de brukar vilja ha lite äldre hundar med där.
 
Vad innebär "vinnarutställning"?
Att man kan vinna en titel på utställningen. Vinnande ur juniorklass och veteranklass samt BIR och BIM får lägga till en titel till sitt namn (svensk juniorvinnare 2016 förkortas SE JV -16 tex) Annars är det precis som vilken internationell utställning som helst.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 367
Senast: Tonto
·
Anläggning Plus 1 grad och lera här nu. Förra året hade hästarna 1/6 av hagen de går i nu. Det var lerkaos då. Min förhoppning var att lerkaoset...
2
Svar
38
· Visningar
1 906
Senast: ameo
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
38
· Visningar
4 731
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 032
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Stänger du toalettlocket?
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Växtnäring

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Älgflugor
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp