Utställningstråden 2017

Sitter och panikfunderar på om jag ska anmäla till My Dog :o
Svindyr anmälningsavgift - men skulle vara superkul då jag aldrig ställt där och Skalmans kullbror ska ställas där. Så kul träffa både honom och matten :love:
Långt att åka och i början av januari = säkert snöstorm och jag får bilåkandepanik :cautious::nailbiting:
Icke utställda hundar får tas med, vilket gör att jag kan ta med Mini då jag ingen hundvakt har och frågade en valpköpare om hon ville samåka då hon åker förbi här i så fall - då är åkandet löst om det blir så. Boende blir i så fall hos en vän till mig som jag inte träffat på länge :love:.

Meeen jag blir helt slut av så långt åkande och två dagar med utställning - både i kropp (fråmst kropp) och knopp. Men satans så roligt det vore att båda träffa långt-bort-valpköpare och vännen :) Mycket funderande i panik till onsdag kväll. 14:e är sista anmälningsdagen....
Ole Dole Doff :D
 
Sitter och panikfunderar på om jag ska anmäla till My Dog :o
Svindyr anmälningsavgift - men skulle vara superkul då jag aldrig ställt där och Skalmans kullbror ska ställas där. Så kul träffa både honom och matten :love:
Långt att åka och i början av januari = säkert snöstorm och jag får bilåkandepanik :cautious::nailbiting:
Icke utställda hundar får tas med, vilket gör att jag kan ta med Mini då jag ingen hundvakt har och frågade en valpköpare om hon ville samåka då hon åker förbi här i så fall - då är åkandet löst om det blir så. Boende blir i så fall hos en vän till mig som jag inte träffat på länge :love:.

Meeen jag blir helt slut av så långt åkande och två dagar med utställning - både i kropp (fråmst kropp) och knopp. Men satans så roligt det vore att båda träffa långt-bort-valpköpare och vännen :) Mycket funderande i panik till onsdag kväll. 14:e är sista anmälningsdagen....
Ole Dole Doff :D
Do it! :D jag har ont överallt i skröppelkroppen och kommer sova i en vecka typ men det är ju så kul så det är det värt :banana: jag har ju hjärntrötthet sen stroken men när det gäller roliga grejer så får jag bli slut tycker jag!
 
Do it! :D jag har ont överallt i skröppelkroppen och kommer sova i en vecka typ men det är ju så kul så det är det värt :banana: jag har ju hjärntrötthet sen stroken men när det gäller roliga grejer så får jag bli slut tycker jag!
Jo så är det ju - man måste få ha roligt emellanåt, sen får man ta smällen efter. Det är ju att leva :)
Få se vad kompisen (valpköparen) säger om hon hänger på - det hänger lite på det då jag inte har bil själv :D
 
Jo mamman är ju runt 41-42 cm, men som det ser ut nu kanske min blir 42-44 cm :o Hoppas hon blir under 43 cm åtminstone :p
Äh hon kanske landar under 40cm i alla fall. ;) Fenna rann iväg mycket fortare än sina syskon och vi alla trodde hon skulle bli skitstor, slutade med hon blev en skranglig sak under 40cm i alla fall. :D
 
fotosariuusitalo.jpg

:love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 153
Hundhälsa Min lilla PK har blivit mjällig i pälsen och upplever honom lite torr i huden. Han har bara badats inför utställning och senast är en...
Svar
5
· Visningar
459
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 172
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 865
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp