Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gått en timme med röjsågen och sett till så att det är rent under alla el-trådar - jag kommer att ha träningsvärk imorgon :crazy: Men fint blev det :up:
Sedan städade jag BARNETS godislåda i kylskåpet, har kastat en kasse med 3 kg godis som datumen gått ut på (och då menar jag ÅR-tal :p) :oO_o
Jag har inte producerat en godisråtta iallafall... :D
 
blä, känner inte för något i dag. Träffade en gammal vän idag och lärde att exet är en större RH än vad jag trodde.
 
Var upp till grannen en sväng, deras Berner Sennen kände sig bortglömd sa han och blev helt i extas när jag kom, han höll på att ta livet av mig, både tugga på mig, :eek: försöka pussa ihjäl mig :crazy: :heart och så skulle han sitta i knät också. :laugh:
Alltså, en 45 kilos lurvhög i knät när man sitter på en stol blir "lite" mycket och speciellt som han skulle gosa samtidigt. :rofl: :love:
 
Skurit ut en stor bild som jag ska sätta på en kasse åt mamma. Bilden här nedan är den jag gjort från, alla linjer är kvar, och det "emellan" har jag rensat bort. Den är 30 cm hög och tog en halvtimme att rensa, men snicksnackade lite med @ainasoja under tiden :)
Nu duscha och sen sova!
dd9fedb8cfc43fbcb3b07d288d50e7b5--chakra-yoga-chakra-art.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 182
Senast: Scata
·
  • Artikel
Hästnyheter I början av veckan ägde FEI Sports Forum rum. Givetvis var FEI:s chefsveterinär Göran Åkerström på plats – för Hippson berättar han om...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
789
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp