Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp. Så kom varslet idag. Ett antal hundra personer runt om i landet. Vår affär är slut i januari och vi har inte vunnit nästa upphandling så företaget måste varsla.
Vi visste det men det känns i alla fall.
Kanske kan v ro hem affärer med kommuner i närheten men det är ännu osäkert.

Bara att börja se sig omkring efter andra företag.

Usch vad jobbigt. Jag hoppas det löser sig på bästa sätt! :heart
 
Nästan dött smärtdöden, sen kollat dressyren (tack gode gud för soffor där man får plats att ligga ner) och fixat med försäkring. Det var min kväll det.

Vi var på Burger King och beställde mat på vägen hem från stallet, och tänkte för en gångs skulle sitta där inne och äta. Det skulle vi inte gjort. Det tog sisådär 15 minuter innan vi fick beställa. Och sen 28 (!!!!) minuter innan vi fick maten, trots att vi bara köpt två 9-pack nuggets (vilket fanns färdigt mest hela tiden), två dipsåser och två cola (som man får fylla på själv). Tjejen i kassan var helt inkompetent, personer som beställt 20 min efter oss fick sin mat före för hon hade noll koll på ordningen... Jag hade aldrig trott att det skulle ta så lång tid, så jag stod upp och väntade nästan hela tiden (med tanken "nu måste hon ju fixa vårat" varje gång hon lämnat ut en bricka). Och sen sitta på en hård, platt plastsoffa tills maten var uppäten. Därefter fick sambon hjälpa mig upp för trappan hemma för det gick inte att gå annars, helt jäkla förstörd.
 
Jag har nu fatt det fjarde paret skor jag bestallt ... och det har ar de enda som inte skickas tillbaka.:up: Sedan RA borjade har jag bara kunnat anvanda ett par Merrell flip-flops ... alla andra skor har gjort allt for ont, sa det kanns skont med ett par skor som jag faktiskt kan ha pa fotterna.:p

Tate hade for forsta gangen somnat (pa en hundbadd) pa mitt kontor :banana: (hunden som inte kan sova annat an i sin "sang") DA kom posten och lamnade ett paket ... och ringde pa dorren.:cautious: Lat oss bara saga att "overreagera" ar milt uttryckt.:p
 
I dag har jag nästan sagt upp mig
Nästan sjukskrivit mig
Nästan bitit huvudet av en vikarie
Gjort tre mans jobb

Har ont i huvudet, är trött och sliten
Men vikarien överlevde och vårdtagaren med som tur är... jag är inte sjukskriven än och har jobbet kvar.
Morgondagens jobbmöte är dessutom inställt så i morgon står vila och återhämtning på menyn!
 
Jag har varit uppe sen halv sju i morse och är såå trött nu. Bara fem timmar kvar innan jag får köra hem och kasta mig i säng.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 696
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
567
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 751
Senast: Mia_R
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
554
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp