Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har gått up fem kilo på tre månader (trots idogt motionerande, jag springer just nu minst 30km i veckan vilket ökas på sakta) och har grava problem med sömnen som bara blir värre (idag t.ex. helt slut och slocknade vid midnatt, vaknade efter 1.5 timme och kunde inte sova igen så nu har jag varit vaken hela natten igen. Jag sover några timmar i taget liksom, sen slår det över till att jag sover 14-18 timmar om dagen). Ej orsakat av jobb stress, men hjärnan börjar vara mosig konstant så det tar ju sju svåra år att göra allt så har jag otur börjar jag halka efter igen.

Igår blev det så där övertydligt när jag efter att ha simmat i 30 minuter insåg att bikinin inte riktigt täcker brösten ordentligt längre :crazy::rofl::angel:

Sa till en vän att brösten har gått upp i vikt igen och hans första kommentar var: har du bytt p-piller. :eek: <- jag. Började med Diane för tre månader sedan (innan var jag på inget) för acnen (som inte blivit bättre, snarare värre). Frågan är om jag står ut de tre månader som är kvar eller borde sluta nu?

Min GP är inte involverad och de är överlag kassa på sånt här så vet inte vem jag ska fråga :(
 
Jag inser att jag missade att säga grattis till @Reykjavik igår så här kommer ett lite försenat grattis från mig! Hipp hipp hurra för dig igår! :D

Jag har fått upp barnen, det stora barnet hävdar att hon är döende i förkylning, eftersom både jag och sonen har överlevt den så har jag inte så mycket överseende med henne... :meh: Det mindre barnet var lite mer svårväckt men nu är han upp åtminstone, sen ska han bara äta frukost och sånt där också...:crazy:
 
Sitter på buss nr 2 till jobbet. I em kommer min KP. Vi ska ut till hens stall och fixa iordning hens pålles box som ska bli installad på lördag från betet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 699
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
567
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 758
Senast: Mia_R
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
554
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp