Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nere på stan nu. Drack en cider och en grogg under senaste timmen sen svepte jag en grogg till (groggar var små, Ikeas små dricksglas) så nu lär jag väl få pissa hela kvällen :meh: Har redan besökt bajamajan på stan :cautious: och då var det typ 15-20 min sen jag gick på min egen :meh:
 
En annan roar sig en fredagskväll med att vaxa ben och troskant. Inte för att någon kommer se ansträngningen men ändå. Tror jag ska göra det på salong nästa gång, får inte riktigt bort allt så jag fick sitta med pincett efteråt.
 
Varför startade hoppningen så sent! Jag är trött men jag kan ju inte gå och sova nu heller!
 
DET ÄR ETT SPÅN PÅ BUSSEN SOM SPELAR MUSIK UTAN LURAR OCH FJORTISRAGGAR PÅ EN BRUD SOM FJORTISFNITTRAR. Vafaan? :cry:
 
Smörgåstårta :d

Om jag spinner vidare på ätandet så ska jag ikväll baka dessa kakor:
IMG_3103-1024x760.jpg


Dessutom har Hemmakväll fått in de två nya Plopp-smakerna (Polka och Saltkola) samt Estrellas nya chips (Grill&cheddar) så jag ska dessutom dit en sväng :d
Men.. Funkar det inte med delad vårdnad??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 671
Senast: Mia_R
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 808
Senast: Sedna
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
59 865
Senast: Asko
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp