Bukefalos 28 år!

Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snöar ordentligt här. Väntar på tåget som är lite försenat. Ska bli spännande att se vad dagen har att erbjuda :) Ska vara på MR idag :)
 
Vaken, tydligen hade jag ställt klockan en halvtimme för tidigt?! :cautious:
Men nu slipper jag ju stressa med kaffet ;)
Kallt inne och ute trots att det ligger på nån minusgrad bara. Lite snö har fallit och vinden har avtagit något.
Var är min efterlängtade snöstorm?! :arghh:
 
Vaken, tydligen hade jag ställt klockan en halvtimme för tidigt?! :cautious:
Men nu slipper jag ju stressa med kaffet ;)
Kallt inne och ute trots att det ligger på nån minusgrad bara. Lite snö har fallit och vinden har avtagit något.
Var är min efterlängtade snöstorm?! :arghh:


Här... Den höll på att blåsa mig av vägen. Var ute i diket med ena hjulet. Vaknade man till kan man säga
 
God morgon alla

Sicken skitdag detta kommer bli. Åkte ifrån glasögonen, blev trampad av hästen imorses, snubblade när jag bar ut hö, höll på att köra av vägen i hela 30km/h jeezez

Tja kan ju inte bli så mycket värre..... eller?
 
Är framme vid jobbet och ska svida om snart. Ska bara dricka lite kaffe först. Ute blåser det halv storm och iskallt.
I em kommer min BS hem till mig. Sedan ska jag till vårdcentralen och visa upp min stortå
 
Jääklar vad det blåser här idag :eek: Hästarna blir nog utan mat, allt lär ju blåsa iväg :nailbiting:
Jag behöver iallafall inte gå upp förrän vid nio egentligen, så jag går och lägger mig ett tag till tror jag :p
 
Flygen verkar inte vara inställda, är inte så hemskt sugen på att ge mig upp i luften just nu... Det blir nog till att ta lite Atarax så att jag kan dåsa hyfsat under flygningen.
 
Alla hästarna äter frukost inne idag vilket är ytterst ovanligt, bara hänt nån enstaka gång innan.
19 m/s ute nu. Dörrar har blåst ut, en presenning hade blåst iväg fast den var ordentligt "omstoppad" så nu är den trasig pga blåsten.
Ska göra om mitt schema idag och gör utearbeten senare idag istället. Det blir nog tidigare intag av hästar idag med. Trist med tanke på att de mår bra av att vara ute länge.
Tar motionen ikväll av alla mina istället och en privathäst som behöver gå idag.
Ska leta fram däck om jag kan lägga ut till stona och sen i lösdriften, vet inte om jag har mer däck än så får kolla. Det är liksom helt meningslöst att lägga ut maten utan nått som håller fast det.
 
Beställt en svart ullklänning från Booztlet. 70% rea. Hoppas den passar.
Jobbar kväll idag. Då tror jag snön ska övergå till regn O_o
 
SMHI påstår att det snöar hos mig.
Det gör det inte.

Dessutom påstår de att det ska bli närmare minus 20 senare i veckan. :mad:
 
Håller tummarna att sambon kan ta ledigt en stund i morgon och hjälpa oss köra hästen till kliniken. Känns inte så kul köra transport med lilla volvon om det blåser så här :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
66 795
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 457
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 167
Senast: Acto
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp