Bukefalos 28 år!

Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har vi jag kort hemifran till California gransen. Vi startade lite senare an vi tankt sa vi kom inte over alla bergs passen i dag. Enligt prognosen ska det snoa i bergen ... 30 meter hogre upp an bergspasset :cautious: som ligger pa 1371.6 meter over havet. Kan vi lita pa att det inte kommer nagon sno i passet tro?:angel::p

Vadret i dag var "deplorable".:arghh: Det regnade och regnade och regnade och ...
IMG_3440.jpg

Tur vi kommer in i Californien i morgon bitti sa det atminstone inte regnar oavbrutet i flera dagar.
 
På jobbet sen en halvtimme
Väntar på första barnet
Lång dag idag pga utbildning men blir en tidig sänggång haha
 
Då var de en ny vecka igen.... Matlådan packad (söndagsmiddagen från igår med kött, klyftpotatis och GOD sås.... :d), jobbtelefonen på laddning, och om ca en kvart är det dags att kravla sig ut i mörkret och köra till jobbet. Får väl se vad för kaos och utmaningar som möter mig idag.... ;)
 
Alltså....det är nästan FÖR enkelt att shoppa saker nuförtiden... :p Gick in på adlibris precis nyss för jag behöver verkligen en ny väggalmanacka med plats att skriva i. Hittade en fin Carl Larsson-kalender. Mina uppgifter ligger redan lagrade hos adlibris så det tog väl rätt så precis 2 minuter från det jag gick in på sidan tills jag hade shoppat en kalender.... Ännu snabbare nu med Klarna och när man slipper leta fram kreditkortet och "plippa in" siffror. Levereras imorgon. Jag älskar det :D!!
 
Jag har haft en helt värdelös dag, är helt slut trots ordentligt med sömn :(

Skulle kunna pressa mig igenom fältarbetet ikväll (8 timmar, minst) men eftersom kroppen varnat för att jag är på väg att bli sjuk i några veckor nu så är slutsatsen att jag nog stannar hemma och sover snarare än att slita ut mig för fältarbete som inte riktigt är mitt och kunde ha planerats bättre :down:

Känner mig skyldig dock men några vänner undrar varför jag jobbar alls just nu och inte bara tar det lugnt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
66 454
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 440
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp