Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag gillar det! Men jag kräver väldigt mycket utmaningar och stimulans för att inte bli uttråkad, och jag vet inte om yrket kan tillgodose det.

Nä, det finns ju en begränsad mängd uppgifter så jag förstår vad du menar. Vi har högt tempo vilket jag tycker är stimulerande och så skriver jag cancer vilket känns värdefullt. Diagnosklassificeringen/DRG är det som jag har fördjupat mig i på jobbet och haft som utmaning, där känns det som man aldrig blir fullärd. :)
 
När jag var på coopen så åkte jag förbi en kompis som just skjutit sin häst och höll på att gräva ner den då den var sjuk .
 
Är ganska glad övergrafiken på min dator.
2018-01-22.png
 
Nä, det finns ju en begränsad mängd uppgifter så jag förstår vad du menar. Vi har högt tempo vilket jag tycker är stimulerande och så skriver jag cancer vilket känns värdefullt. Diagnosklassificeringen/DRG är det som jag har fördjupat mig i på jobbet och haft som utmaning, där känns det som man aldrig blir fullärd. :)
Jag funderar på akutmottagningen i Malmö, där är det ganska mycket action :angel: Annars läser jag nog en kandidatexamen och försöker bli chef istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 633
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 371
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 377
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp