Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

  • Jag har drake

    Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

    Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

    Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

    Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

    Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

    Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

    Röster: 6 6,6%

  • Antal omröstningsdeltagare
    91
Men va sjutton, nu har ju någon annan röstat så nu har jag bara 50% av rösterna... :rage:
Jag fick 57,2% av rösterna :D. Bättre än hälften om än inte lika bra som 100%...

Jag är komplicerad... Ibland en människa, ibland en panda..
I hear ya. Tänk på stackars mig som ofta inte vet vilken rottråd jag ska stå på från gång till gång.

Ett svarsalternativ borde ju ha varit att ha ett prickigt husdjur annars kom ju inte pricki-korvarna med.
Det tycker jag!!! Prickikorvar är viktiga husdjur. de berikar ens liv med massa vita hårstrån och ser till att man får lite spänning i varnatten (inte på dagen) genom att konkurrera ut en om sängplatserna.

Dessutom... det känns inte så himla kvinnligt med en häst som springer omkring med en gigantisk fallossymbol i pannan :rofl:

6458002297.jpg
För att inte tala om att det oftast är hingstar som det talas om när man pratar enhörningar...

Var det lila elektrisk enhörning det handlar om?
Jag skulle typ kunna välja alla svarsalternativ.
Blå om jag får be.

@Jeps: Jag taggade dig visst i förra tråden... Jag sa att jag hade anmält stora prickikorven till nationella i Piteå och försökte flörta till mig en mikro-Buketräff. Men du nobbade mig!!! :cry::down:
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 789
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 290
Senast: Magiana
·
  • Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
93 519
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp