Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter lite lunch och laddar för att åka till stallet. Hoppas att blåsten avtar för jag har tänk rida ut. Brukar bli lite väl intressant på lilla bruna när det flyger runt saker :grin:
 
Första seminariet avklarat, det känns väldigt bra! Mycket intressanta diskussioner och många synvinklar! :up: En i gruppen åker samma tåg som mig, hon visade mig den andra busshållsplatsen som jag visste på ett ungefär var den fanns men kände mig lite osäker. Sen hoppade vi på en buss, båda övertygade om att den gick till resecentrum... :rofl: Icke utan vi fick ta oss en lite promenad tillbaka, vilket var väldigt trevligt också! Sen träffade vi en trevlig människa på tåget, hon hade pluggat i väldigt många år och hade väldigt spännade inställning till livet, så det var nästan så att jag inte ville kliva av tåget när jag kom fram. :D Henne skulle jag vilja prata mera med, men jag fick med mig mycket visdom på den korta stunden. :heart

Sen hann sonen med första bussen från sin skola så att vi kunde åka tillsammans hem! :heart
 
Går du upp för att göra frukost åt sambon? Förlåt om jag frågar, men varför i hela friden då?

För att det är en trevlig rutin. Jag pluggar på distans med full lön från företaget och genom att fixa frukost till sambon börjar hans dag lite trevligare. Det började när jag också arbetspendlade men åkte hemifrån ett par timmar före, då fixade jag bådas frukost.
 
Bah! Har fått godkänt på ett par supersköna skor som dessutom är på kampanj :banana: Dock! Skorna är bara på kampanj till på söndag och jag åker till Örebro imorgon direkt efter jobbet. Får försöka hinna med det ikväll alternativt på lunchen imorgon. (Även om jag är sådär halvnöjd med att ränna omkring på shoppingcenter iförd uniform.)
 
Elektrikern är klar för dagen och tror han blir helt klar imorgon :)
Baksidan är att jag måste gräva en ränna för kabeln ut till staketet. 5 meter långt och 40 cm djupt. I Småland där all världens sten samlat sig :banghead:
Jaja, först mat och sen klippa gräset. Sen så!

Tillägg: Har jag sagt hur skönt det är med en vilsam semester? :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
691
Senast: Piaff
·
Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 133
Senast: Mabuse
·
Svar
1 809
· Visningar
96 589
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
3 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp