Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Överväger att resa på rumpan och gå och leta rätt på nagellacksbortagningen. Jag börjar jobba på måndag och då måste det vara borta.
 
Snart har jag målat hela längan så långt jag når när jag står på marken.
80NOh8k.jpg

Och nej jag gillar inte att rensa ogräs i gruset,så jag har använt min favorit vätska så om någon dag är det gröna bara ett minne blott
 
JÄVLA SKIT OCH HELVETE Sushi stället stänger klockan sju men de hade slut på ris och nu vill jag inte ha något annat än sushi. :rage: :arghh: :rage: :arghh:

Dessutom råkade jag komma åt/nästan sparka till katten när jag öppnade dörren så hon är fruktansvärt arg :crazy:
 
Ligger i hammocken och vilar lite. Det blev lite rödvin till kvällsmaten när makens syster med familj åt med oss, och chefen dvs makens kusin, hans mamma och makens farbror. Sen fick jag även kusinens särbo att orka komma. Hon begravde sin mamma igår och tänkte först att hon inte ville men var sen glad att hon orkade. :heart
Mamma var också kvar och åt för att sen åka hem. Hon hann fika på förmiddagen! :)
Dottern är nöjd med sin födelsedag och har fått mycket pengar till shopping! :)
 
Trodde vi skulle få lite regn men icke. Molnen drog förbi. Blev lite rensat när det molnade ihop iaf. Nu är frågan vad jag ska äta. Äggmacka kanske?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 523
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 852
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Min häst går ute på lösdrift dygnet runt och jag tycker att hon trivs och verkar avslappnad där. När jag tar in henne och ryktar...
Svar
3
· Visningar
785
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp