Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt hemma och funderade på varför jag andades lite tungt. Kom på att jag har glömt allt vad mediciner heter idag :D inte jättestarkt man förklaring till andningen som multiallergiker :angel:
 
Skrittade ut en vända så hästen fick röra på kroppen ordentligt. Fick bromsa med sätet större delen av vändan, annars blir det fultölt eller taktande. Det klår alla knipövningar i världen, var helt slut i min bäckenbotten (otränad? Jag? :angel:).
 
@dobbis vi kan byta hund, våran är väldigt billig just nu... Jag vet ju att han är hemsk på att plocka grejer på diskbänken så jag trodde att jag hade ställt ett kompostgaller för. Men eftersom vi var många som sprang i köket så måste någon ha flyttat på det och hundkräket tog det som var kvar på tjälknölen :rage: Maken kom in sekunden efter och fick honom att släppa den åtminstone, annars hade vi nog haft en hund som hade spytt hela natten. Men det är ingen som vill ha tjälknölen som han har tuggat på... :meh: Som tur är var det inte så mycket kvar, hade det varit större bit hade jag nog varit mer bitter.
 
Det är därför man inte har hund. :angel: Och för att slippa gå ut tidiga helgmornar när det är kallt. :D
Håller med dig fullständigt men... jag blev med hund ändå .Tycker katten är smidigast då han sköter sig själv .Går man inte ut med vovven då han vill tidigt om morgonen så får man tvätta sängkläder
 
Ridit pigg isis en sväng. Gick en promenad med unghästen. Hästen står på alla fyra igen med full smärtlindring. Jag sitter fast i bilen och ska försöka ta mig in i hemmet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 512
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 850
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Min häst går ute på lösdrift dygnet runt och jag tycker att hon trivs och verkar avslappnad där. När jag tar in henne och ryktar...
Svar
3
· Visningar
785
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp