Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är det så :devil: varmt så det går inte ens att jobba i skuggan utan flyta bort,nu har jag hoppat mellan att sätta panel på byggboden/hundhuset,såga imp,trä till sargen under verandan och lägga "takpinnarna" som jag ska skruva fast plasttaket över hundgården i.
 
Och nu har dom tagit bort regnet o det svalare vädret vi skulle få med början imorgon och flyttat det till på onsdag så nu måste jag vattna,ja ja ,bara att sätta igång då.
 
Kört igång tvättmaskinen med lite tyger som är tänkta att förvandlas till tygkassar. Och röjt upp i syrummet i jakt på linningen till ett par byxor jag ska sy in åt tonåringen. Vet att jag sprättat bort den och nu hittar jag byxorna och resåren, men inte själva linningen. :banghead:
 
Jag har fått en påminnelsefaktura på ett paket med lotter från Miljonlotteriet som jag inte fått hem :banghead: Jag fick ett paket med lotter i torsdags, det första trodde jag. Men i fredags hade det tydligen kommit en påminnelse på ett paket som skulle kommit förra månaden :meh: Jag som har väntat på att första paketet skulle komma, sen skulle jag säga upp det :banghead::turd: Och såklart kan man inte säga upp det via hemsidan heller utan måste ringa kundtjänst mellan 9-17, på vardagar :meh:
 
Jag har varit på Ikea och plockat ihop det som saknas till mammas stuga. Gick riktigt bra även om jag fick lov att gå tillbaka och hämta oljan som var på övervåningen när jag trodde att den skulle vara på tag själv lagret.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Finns det något man kan göra åt mossa i gräsmatta? Jag har egentligen inget emot mossan (mjukt och vackert), men det är så tungt med...
Svar
9
· Visningar
113
Senast: monster1
·
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 630
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 359
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp