Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon. Skulle lätt kunna sova mer, men klockan ringer 05.00 imorgon så jag måste nog kunna somna i vettig tid kväll. :meh:
 
Det där med att sova när man har en liten röd kattunge skiter sig. Klockan sex började han väcka mig och nu har jag helt enkelt gett upp. Han är ute och leker för fullt minsann :rage:

Jag är lite orolig. M skickar alltid ett sms när han kommit hem från en spelning och nu har jag inte hört något alls.
 
Stod i köket och höll på att göra iordning frukostbrickan jag skulle ta med mig ut på altanen. Häller upp yoghurt, gör te, brer smörgåsen. Så ska jag bara hälla på müslin på yoghurten. Och häller den i tekoppen istället. :banghead::laugh: Överväger att gå raka vägen tillbaka till sängen igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 983
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 117
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 808
Hästvård Hej! Min häst går ute på lösdrift dygnet runt och jag tycker att hon trivs och verkar avslappnad där. När jag tar in henne och ryktar...
Svar
3
· Visningar
796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp