Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tempen står still strax under febergränsen, så det ska nog inte vara några problem att sova hemma inatt och sen ringa direkt imorgon. Nu är bara frågan vad sjutton jag kan få i mig för mat, har sedan frukost petat i mig en macka och några vindruvor och det känns ju inte som någon vidare diet om kroppen behöver energi för att bekämpa infektion.
 
Intensiv dag, efter jobbet hämtade jag upp I, sen fixade vi käket, blev supergott! Skjutsade hem honom vid halv sju och jag skulle å dansa. Förutom att det var inställt :banghead: Åkte hem, in på Ica och köpte Listerin, skulle gå till gymmet men gick till pokemon-gymmet och försökte få fatt i Moltres utan resultat, sen till gymmet och träna. Kom hem för en halvtimme sen och sitter nu helt död i soffan. Googlar/Pinterestar lite efter "scary halloween costume". Mamma ska ha halloweenfest istället för 50 års fest i höst. Vill göra nått bra.
 
Tempen står still strax under febergränsen, så det ska nog inte vara några problem att sova hemma inatt och sen ringa direkt imorgon. Nu är bara frågan vad sjutton jag kan få i mig för mat, har sedan frukost petat i mig en macka och några vindruvor och det känns ju inte som någon vidare diet om kroppen behöver energi för att bekämpa infektion.
Glass och något gott till, viktigast är att få i sig något, inte att det är nyttigast i det här läget. :heart Vätska är alltid bra!
 
Har landat hemma efter 3 hästar och lite stallmys.
Fick höra från en utländsk man som inte kan häst: "What a beautiful horse! Fantastic! Are you teaching him to dance?"
Svarade: "Oh, he CAN dance! I just want him to dance WITH me.."

Sen var det någon söt liten tjej som tjatat på sin mamma om att få titta på när min häst dansade. Och undrade om de kunde titta imorgon med.
Så imorgon tänkte jag lilltjejen ska få testa trampa honom.
Kul att han är så pass skolad att man kan bjussa på sånt numer.
Vet själv vad det betytt för mig när man fick prova andras mer välutbildade.
 
Jag tror, att jag ska försöka mig på en död snövit till halloweenfesten. Men sminkningen ser jag inte fram emot, jag suger ju på det.. Jaja, det är nån månad kvar tills dess. Nu duscha och sova.
 
Kvällen började bra och övergick i kaos pga en mycket osmidig syster :meh: nu har jag iaf lyckats avvärja katastrof med hjälp av svalka och muta...

Bilder finns på min insta, heter samma där som här :up:
 
Det är en pappis :love:

Dom anpassar sig efter sällskapet och kan dom utnyttja något så gör dom det. Som att tex vara katt ibland :D

Hon är rätt extrem den här. Likt sin mormor. Väldigt ohundig och märklig individ. Med fantastiskt kul IOM sin konstighet.
Övriga jag haft och känner har varit väldigt annorlunda.

Men mina andra har absolut kunnat försöka ignorera folk och valt vilka de är sociala mot etc. De är ju intelligenta och känsliga..
Och alldeles underbara!
 
Haha, att lägga in maten jag äter i en app gör ju att man ser hur mycket varierat det är... Allevo måltidsersättning till frukost och lunch varje vardag, och en banan till antingen frukost eller lunch. Middagen varierar. Oftast kyckling. Utom igår då blev det en påse chili cheese nuggets :rofl: Trots det hade jag nästan 500 kcal kvar att äta (men jag hade passerat kolhydrats"målet" såklart) :rofl:
 
Blir knäpp. Varje gång jag är på väg att somna så vaknar jag av att jag själv gör ett mmmm-ljud. Kanske är tur att sambon inte är hemma ändå, så han varken kan störas eller störa, det verkar jag ju klara av själv ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Finns det något man kan göra åt mossa i gräsmatta? Jag har egentligen inget emot mossan (mjukt och vackert), men det är så tungt med...
Svar
9
· Visningar
116
Senast: monster1
·
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 728
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 395
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp