Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Vackert men kallt:
26867289_398259750622409_4512696531312181248_n.jpg

-18 nu men det kommer att sjunka mer :crazy:
 
Haft mamma här på lunch, vi gick sedan ut till sjön och drack varm choklad med vispgrädde och kollade på en ensam galning ute på "isen". Skjutsade hem henne och har sedan röjt här hemma, burit ut skräp till grovsoprummet, dammsugit, tvättat och till sist tagit ned adventsstjärnan.
 
Jag lyckas vara den sista igen men har svårt för romerska siffror så jag överlåter alltid till någon annan som har mer koll.Ska ta en lite tupplur medans jag väntar på min kund .Han skulle höra av sig någon mil innan så jag får starta upp traktorn lite i förväg
 
Jag har trååååkigt. Burit ved, löst lite korsord och spelat lite spel. Vad gör jag nu då? Borde sätta mig och rita lite mönster eller sy lite, så jag får klart mina projekt nån gång. Ja jag tror jag sätter mig vid symaskinen en stund.
 
@Tranan om mina barn skulle åka iväg och jag inte skulle träffa dom på åtskilliga dagar så hade jag också varit ledsen för det och då är jag en obotlig optimist :o

Enligt mig kan man samtidigt vara glad att man har barnen just nu men ändå sörja att dom skall åka iväg.

Efter det du skrivit här så verkar du vara en jättebra och närvarande pappa (tror jag skrivit det förr) :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
735
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 124
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 464
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 752
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp