Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan någon vänlig själ fixa en ny tråd? Jag är slutkörd, mjukstart på helgens tävling idag, välbehövligt kan jag känna eftersom tekniken strulade en del. :nailbiting: Men vad gör man åt människor som strular? En skällde ut mig och hävdade att jag hade släpat hens barn genom hela korridoren och skällt ut hen. Jag tog barnet i tröjan och sa kom, vi ska titta på en sak :banghead::banghead::banghead: Barnet och jag kommer mycket väl överens och jag har haft många och långa samtal med barnet, den andra föräldern är den som brukar vara på plats. Barnet hörde av sig till mig och bad om ursäkt på sin förälders vägnar :crazy:
Sen fick en annan förälder totaltutbrott och härjade om en massa saker. Jag vet att personen har jobbigt i sitt privatliv och till viss del har hen rätt i en del av kritiken men man beter sig inte på det sättet och i den miljön. :rage: Hade det bara varit vuxna, men nu kom en massa barn i kläm och det är inte okej.
 
Kan någon vänlig själ fixa en ny tråd? Jag är slutkörd, mjukstart på helgens tävling idag, välbehövligt kan jag känna eftersom tekniken strulade en del. :nailbiting: Men vad gör man åt människor som strular? En skällde ut mig och hävdade att jag hade släpat hens barn genom hela korridoren och skällt ut hen. Jag tog barnet i tröjan och sa kom, vi ska titta på en sak :banghead::banghead::banghead: Barnet och jag kommer mycket väl överens och jag har haft många och långa samtal med barnet, den andra föräldern är den som brukar vara på plats. Barnet hörde av sig till mig och bad om ursäkt på sin förälders vägnar :crazy:
Sen fick en annan förälder totaltutbrott och härjade om en massa saker. Jag vet att personen har jobbigt i sitt privatliv och till viss del har hen rätt i en del av kritiken men man beter sig inte på det sättet och i den miljön. :rage: Hade det bara varit vuxna, men nu kom en massa barn i kläm och det är inte okej.
Men fyy vilken dag, folk :banghead:
@supersonic hade 2000:e inlägget så borde väl starta ny?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 446
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 752
Senast: Ava22
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 350
Senast: MissFideli
·
Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
528
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp