Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Röjt upp tvättstugan, det rena tvätten har hopat sig där nere och ingen har tagit tag i det utan bara tagit ett plagg åt gången, så idag bar jag upp och sorterade allt... :cautious::arghh:
 
@Tranan om mina barn skulle åka iväg och jag inte skulle träffa dom på åtskilliga dagar så hade jag också varit ledsen för det och då är jag en obotlig optimist :o

Enligt mig kan man samtidigt vara glad att man har barnen just nu men ändå sörja att dom skall åka iväg.

Efter det du skrivit här så verkar du vara en jättebra och närvarande pappa (tror jag skrivit det förr) :)
Tack, jag försöker alltid vara den bästa pappan jag kan vara, klart man fallerar ibland.
 
Är lite smått irriterad, typiskt i-landsproblem, men jag har en massa grönsaker i ugnen och alla är färdiga utom blomkålen som är hård. Borde ha stoppat in den mycket tidigare tillsammans med potatisen och morötterna :mad:
 
Jag tar en paus från ekonomipluggandet, blev så less. Tenta på en måndag morgon borde vara förbjudet :mad: vet inte riktigt vart jag ska lägga ribban heller för kursen är bara 3 veckor och läraren säger att det blir en lätt tenta men en del grejer i boken är är riktigt krångliga. Dags att äta middag och glömma bort det ett tag.
 
Fy fan nu börjar det vara tungt att andas trots ventolin . Får ringa vc i morgon är väl läge för kortison som vanligt så här års :meh:

Tror min kropp vill flytta söderut
 
Katten har godkänt trädet nu IMG_20180204_183230.jpg
 
@tuaphua jag tror jag är lite kär i din pojkvän (eller var det din särbo/man/sambo?). Vilken otroligt fin människa han verkar vara.

Trots att han egentligen inte arbetar så längre så trodde han att det nog skulle gå att klämma in en koll av min hund framöver. Hälsa honom att jag bugar och tackar (skrev det i mailet men det tål att upprepas). :bow: till honom. Jag är evigt tacksam.

Hälsa honom också att han inte skall stressa. Viktigast är att bli frisk först! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
801
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 292
Senast: Jahaja
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 721
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 777
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Servering på tävlingar

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp