Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@supersonic Bettfelet kan vi inte göra något åt,eller jo det kanske går med en räls,men den klarar jag mig utan.Nu gäller det att göra en bra från hö framtand till vä huggis ,anledningen till bron är saknad I2 (heter det I på människor) så vad jag vill ha är ett Colgate smile, inga kanintänder,inga fel nr tänder ,min vä huggis var en hörntand tills den slipades ner då huggisen rök som ung vid ett försök att få plats med tänder.
Och så ska dom vara så vita att man får ont i ögonen men inte anna book vita .

Kan jag få reklamens lilla stjärna som säger bling vid varje smile så är det en bonus :D:D :sneaky:
 
Sitter och väntar på att vampyrerna ska ta mer blod. :meh: Jag blir snart som en knarkare och tvingas ta blod via en ven mellan tårna. :cautious:
 
@supersonic Bettfelet kan vi inte göra något åt,eller jo det kanske går med en räls,men den klarar jag mig utan.Nu gäller det att göra en bra från hö framtand till vä huggis ,anledningen till bron är saknad I2 (heter det I på människor) så vad jag vill ha är ett Colgate smile, inga kanintänder,inga fel nr tänder ,min vä huggis var en hörntand tills den slipades ner då huggisen rök som ung vid ett försök att få plats med tänder.
Och så ska dom vara så vita att man får ont i ögonen men inte anna book vita .

Kan jag få reklamens lilla stjärna som säger bling vid varje smile så är det en bonus :D:D :sneaky:

:laugh:
Det går nog att göra något som du ska gilla vågar jag mig på att säga så här över nätet (:nailbiting:) men oftast blir patienter besvikna när man gör jättevitt eftersom hela deras utseende ändras, de nya ser ut som tulopastiller samt att resten av tänderna ser.... sorgliga ut.

Och det är många som kommer till oss som vill ha ljusa tänder men INTE vill se ut som AB :rofl: Klassiskt exempel på när patienten får bestämma helt själv :angel:

(Och 12 finns på vuxna människor, det beror på vilken du menar ;))
 
Jag förstår inte vad alla pratar om deklaration?
Jag har inte fått min ens, får alltid på papper men det har inte dykt upp något. Har jag missat att något är ändrat eller borde jag kontakta SKV och kolla om den är ute med Postmord och snurrar på okänt håll?

/hallonsaft som kanske inte ens saknar den:o för det blir väl att betala som vanligt.

Har inte fått min heller!
 
@tanten även sushi är egentligen onyttig. snabba kolhydrater via vitt ris som dessutom är blandat med en rejäl skvätt mirin, socker och vinäger. Sashimi är väl nyttigare men nja, det blir man inte mätt på. I alla fall inte jag. Tyvärr! Mmm, många goda såser och mycket sött i tyvärr. Jag rättfärdigar med att det inte är såååå mycket man har i och wok och grill är ju faktiskt nyttigt :angel:

Förresten har du också problem med att få nya sensorer? Det är tydligen stopp i produktionen någonstans. Och eftersom jag är den sorts idiot som inte beställer förrän jag sätter på sista är jag körd. Särskild som den trillade av efter några dagar. Så nu är det remsor som gäller. Hatar dem och mäter inte ofta :meh:
 
Jag är hemkommen från babymassage, nyttigt och givande men fick lite panik där ett tag när lilla F började skrika. :nailbiting: Nu har jag matat henne och väntar på att själv få äta något annat än bullar idag, hon kanske somnar snart ...
 
Happ, fått mitt första paket som gått i retur pga att kunden inte hämtat ut den... Hur kan man missa/glömma/strunta i att hämta ut ett paket med varor för 2000 kr :confused: Det är ju betalt redan... Det skickades för en månad sen, och normalt folk efterlyser väl sitt paket om man nu inte fått någon avi kan man tycka...
Jag ska koka ett par ägg nu, mamma och brorsan kommer över till halv fem för tacopaj, men jag är för hungrig för att vänta tills dess.
 
:laugh:
Det går nog att göra något som du ska gilla vågar jag mig på att säga så här över nätet (:nailbiting:) men oftast blir patienter besvikna när man gör jättevitt eftersom hela deras utseende ändras, de nya ser ut som tulopastiller samt att resten av tänderna ser.... sorgliga ut.

Och det är många som kommer till oss som vill ha ljusa tänder men INTE vill se ut som AB :rofl: Klassiskt exempel på när patienten får bestämma helt själv :angel:

(Och 12 finns på vuxna människor, det beror på vilken du menar ;))
om jag räknar framtänderna som I1 o 1,så saknar jag numera I2 på vä sida.
Jag är glad bara dom inte sitter kors o tvärs,i rätt ordning och inte är "jag har rökt i 40 år färgade" tror vi kom fram till en färg som heter A2,A1 var typ blåvit genomskinlig.
Dom 2 andra tänderna på hö kommer få ett lager komposit i matchande färg och så bleka nederdelen sen är jag nöjd o glad.
 
Happ, fått mitt första paket som gått i retur pga att kunden inte hämtat ut den... Hur kan man missa/glömma/strunta i att hämta ut ett paket med varor för 2000 kr :confused: Det är ju betalt redan... Det skickades för en månad sen, och normalt folk efterlyser väl sitt paket om man nu inte fått någon avi kan man tycka...
Jag ska koka ett par ägg nu, mamma och brorsan kommer över till halv fem för tacopaj, men jag är för hungrig för att vänta tills dess.
PostMord som inte aviserat?
 
PostMord som inte aviserat?
Nope, skickat med Schenker. Och om man inte fått avi (har för mig Schenker skickar via mail) så hör man väl av sig till företaget? :confused: Jag kommer såklart att maila (för enligt mina villkor så paket som kommer tillbaka så kommer en faktura på 300 kr att skickas till kunden) och se vad som hänt, blir bara så fundersam. Men det finns ju folk till allt.
 
FB_IMG_1521552609393.jpg


Mitt fedex paket kom för en vecka sedan. Då hade det varit hos postmord i två veckor för leverans visade det sig.
 
Fick undan disken under tiden äggen kokade. Lyckades dessutom få dom helt perfekta :rofl: Nu ska jag röja lite till innan det är dags att börja med maten.
 
Fortsatt måla lite på rockarden. Kanske tom är klar! :) Hundarna njuter av att kunna springa lösa på i stort sett hela tomten. I förmiddags var de ute i två timmar i solen och nu har vi varit ute i 45 min.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Så. -30 ute. Mitt vatten i köket klarar runt -20, alltså så kommer det frysa i natt. Det är bara vattnet i köket som fryser då det...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 053
Senast: FrDrake
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
711
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 281
Senast: Hazel
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37
  • Glass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp