Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnar snart... Supertrött efter resan men får kanske sovmorgon imorgon :banana:
Tänkte tvinga upp maken med barnen :devil:

Vet inte om jag orkar se klart filmen så knyter mig nog tidigare.
 
Klurar så smått på vad jag ska äta idag? blev ju en halv baguett tidigt (innan lunchtid :nailbiting:) så något mera kan jag nog få i mig men frågan är vad? Spagetti med en hög kryddor, knäckemacka eller en hög med popcorn kanske? Inte sugen mer eller mindre på något av alternativen men är väl lika bra att börja tänka i tid det kan ju ta ett tag för seghjärnan att komma fram till beslut.
 
Nu ska jag lägga mig. Tidig väckning imorgon eftersom vi ska på P&J med en av hästarna :)

DSC_0663.JPG
 
Funderar mycket. en sån där kväll man verkligen undrar vad man har gjort med sitt liv.

Jag har ingen karriär att tala om, rätt stora lån (hus och studier), är konstant pank och har ingen traditionell familj... jag har insett att på något märkligt och förmodligen rätt rubbat vis passar den här tillvaron mig bättre. Jag behöver inte försöka passa in i någon mall som inte funkar (fast liite bättre ekonomi hade inte gjort något).

Men jag förstår funderingarna :heart
 
Jag har ingen karriär att tala om, rätt stora lån (hus och studier), är konstant pank och har ingen traditionell familj... jag har insett att på något märkligt och förmodligen rätt rubbat vis passar den här tillvaron mig bättre. Jag behöver inte försöka passa in i någon mall som inte funkar (fast liite bättre ekonomi hade inte gjort något).

Men jag förstår funderingarna :heart
Karriär! inte ännu. Pank jag är ofta pank! men konstigt nog har jag pengar över här och där men inte mycket. Jag har nog tagit sönder mallen.
 
Jag har ingen karriär att tala om, rätt stora lån (hus och studier), är konstant pank och har ingen traditionell familj... jag har insett att på något märkligt och förmodligen rätt rubbat vis passar den här tillvaron mig bättre. Jag behöver inte försöka passa in i någon mall som inte funkar (fast liite bättre ekonomi hade inte gjort något).

Men jag förstår funderingarna :heart
Känner lite igen mig. Dock inga lån. Har en bror jag pratar mycket med. Har brutit med min mor. Inga stora inkomster. Är fattig i plånboken men rik på fina vänner. Bla @astronaut Som alltid ställer upp.
 
Jag ar just tillbaka efter ett besok i baren ... med tva gin-tonic som foljd.
Klockan ar inte 9 pm annu och jag sitter och funderar over om jag inte skulle ta ett glas vin och skara upp lite "sugar baby" (super sma och sota vatten meloner kallas sa) och riktigt njuta av kvallen. I morgon blir en lang och jobbig dag (hundarna lar fa ben och noja sig med att springa ... ingen traning eller "jobb" lar hinnas med) sa det ar kanske lika bra att "synda" och ha trevligt i kvall.:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Så. -30 ute. Mitt vatten i köket klarar runt -20, alltså så kommer det frysa i natt. Det är bara vattnet i köket som fryser då det...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 126
Senast: FrDrake
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
777
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 476
Senast: Hazel
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp