Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grrr.

Tittar på SMHIs tiodygnsprognos. Igår lovade de regn på lördag. Nu är all nederbörd borta. Inte en droppe.

Min gräsmatta börjar gulna. I maj!

Behövs det regndans?
 
Bah, mitt enkla men ack så bra och smidiga bildprogram kommer hädanefter inte att gå att använda :arghh: så nu surar jag och försöker finna något annat som klarar av att öppna flera filer samtidigt i samma fönster istf en och en bild vilket enligt min åsikt är helt gåvolöst!
 
DSCPDC_0003_BURST20180522110829473_COVER.JPG

Dålig lunch men bra utsikt
 
@tanten skynda på med regndansen är du snäll! :crazy:

"Värmebölja väntas i helgen samtidigt som risken för bränder i skog och mark ökar. SMHI utfärdar varning i Skåne.
Sommarvärmen håller i sig och kulminerar på söndagen. 30 grader i Helsingborg, 29 i Lund, 27 i Malmö och 26 i Landskrona, så ser prognosen ut just nu."
Men fy fan! Över 25 är för varmt, blir inte kul att jobbai mina varma arbetskläder
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 996
Senast: Juli0a
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 340
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldhamster ungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp