Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nåt somrigt! Turkos eller knallrosa!

Såhär blev det :)

IMG_20180522_125004.jpg
 
Borde gå och äta lunch men jag vill inte gå ut i köket för då måste jag ta hand om disken :arghh: men jag tror att det är lämpligt att jag äter lite innan jag åker och jobbar på fritids, annars är risken stor att jag äter upp någon unge som inte sköter sig. :cautious::cool:
 
Totalt däckad idag. sovit och sovit.
Vi ska få regn om en vecka. Jag hoppas innerligt på det!
Fö har knottinvasionen redan börjat hos oss. Hästarna var galna vid halv åtta igår, så de får komma in tidigare. Den som hatar knott mest har en ligghall, men går inte in eftersom han inte ser fru och barn då som går i en annan hage.. så han springer istället...
 
Totalt däckad idag. sovit och sovit.
Vi ska få regn om en vecka. Jag hoppas innerligt på det!
Fö har knottinvasionen redan börjat hos oss. Hästarna var galna vid halv åtta igår, så de får komma in tidigare. Den som hatar knott mest har en ligghall, men går inte in eftersom han inte ser fru och barn då som går i en annan hage.. så han springer istället...

Knotten kommer vid halv 7, 7 hos oss. Vi får springa ut och ta in dem. Ser stora grå sjok på infart. Hatar jävla knott!

Problemet med att ha hästarna mitt i skogen. Knott, mygg, bromsar från helvetet och en och annan blinning.

Gaaaahhh!!!
 
Knotten kommer vid halv 7, 7 hos oss. Vi får springa ut och ta in dem. Ser stora grå sjok på infart. Hatar jävla knott!

Problemet med att ha hästarna mitt i skogen. Knott, mygg, bromsar från helvetet och en och annan blinning.

Gaaaahhh!!!
Ja den där grejen med sommarbete försvinner pga knotten. Blir bara djurplågeri att tvinga dem vara ute :crazy:
Men det brukar bli lugnare med knott senare på säsongen hos oss. Då vill de vara ute mer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 439
Senast: Juli0a
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 977
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 227

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp