Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ngn självutnämnd konstnär har varit i farten :cautious::banghead:

Visa bifogad fil 15273

Är det samma AM, vilket jag tyvärr tror det finns en överhängande risk för, så är det en som funnits i det perifera då jag var tonåring. Han var redan då 10 år äldre än sina klotterpolare och rejält nedpundad. Minns tyvärr inte vad han eller hans polare heter. Har sett hans verk i samma trakter som då genom åren.

Sjukt tragiskt!
 
Jag är irriterad :mad:. En av hyresbolagets killar knackade envist på min dörr efter arbetsdagens slut. Eftersom jag låg och sov så öppnade jag inte. Jag trodde dessutom det var försäljare. Då knackade han ännu hårdare flera gånger och till sist när jag öppnade så sa han att han visste att jag var hemma eftersom han såg min bil ute på parkeringen O_o. Han ville sätta in en brandfilt mitt på min enda vägg i köket och jag vägrar ha den vid matbordet :mad: Då ville han sätta den mitt på en av dörrarna i lägenheten :banghead: Nu sitter den i städskrubben. :meh:
Jag är vaken och intar kaffe i ett försök att vakna till liv. :meh:
 
Hunden är vaccinerad, tokglad som vanligt hos veternären. Älskar veterinärer, dom har godis :D
Fått ett simpass gjort, hämtat ut paket och dricker vaniljlatte nu och tar igen mig en stund innan middagen ska fixas. Ska grilla idag :d

Här står damen och väntar på att veterinären ska öppna dörren. Så här förväntansfull :banana:

Åh, finaste hunden :love:
 
Är det samma AM, vilket jag tyvärr tror det finns en överhängande risk för, så är det en som funnits i det perifera då jag var tonåring. Han var redan då 10 år äldre än sina klotterpolare och rejält nedpundad. Minns tyvärr inte vad han eller hans polare heter. Har sett hans verk i samma trakter som då genom åren.

Sjukt tragiskt!

En kan ju hoppas att polisen har koll på liraren om han varit aktiv en längre tid!
 
Jag börjar bli paranoid. Kom på att jag glömt kolla att ugn och plattor osv funkade när jag köpte lägenheten. Satt bara i soffan och kollade på utsikten och såg vinkvällar framför mig :cautious: :rofl:
Typisk Törnis. Kör bara på känsla. Kaoz :nailbiting:
 
De har skjutit ett bergs lejon i ett omrade precis har i narheten ... han anfoll ett par som var ute och gick efter en skogsstig, dodade kvinnan och skadade mannen svart. :cry: De tror att det ar nagot fel pa honom da han ar mager (runt 100 kilo) och det finns gott om mat haromkring ... och det ar inte vanligt att se dem, da bergslejonen brukar halla sig undan.
Det kanns ju dock lagom kul att ga ut och ga i skogen nu ett tag :cautious:
 
Här är vädret perfekt, 22 grader och sol.

Har varit i stallet 5 timmar idag. Red honom för första gången sedan jag köpte honom och sedan fick han nya dojjor. Min häst är verkligen fantastisk, han tar allt med ro och charmar alla :love: Nu äter jag en väldigt sen lunch i trädgården.
 
Annie har agerat sällskapsdam åt grannens ponny några timmar. Hennes andra lillskit mår dåligt och står inne på boxvila nu. När jag kom hem därifrån hann jag precis få av mig skorna när andra grannen frågade om jag ville hänga med ut på hundpromenad. Så blev det.

Nu ska jag äta jordgubbskräm med mjölk och grädde innan det blir ett bad. En bra dag :love:
 
Färgar hårhelvetet. Funderar på att bli korthårig igen.. Har klipptid på lördag så några dagar till att våndas över det.
 
@Halfrek påminde mig om att jag måste gå till frisören :cautious:

Ska jag fortsätta vara blond? Isf vilken nyans? Ska jag bli färgglad? Brunett? Rödhårig? Hårförlängning eller klippa av håret?
Jag har ingen vision av vad jag vill och då är jag snål = världens längsta utväxt. Ge mig inspiration!


IMG_20180513_144406.jpg
 
Har haft en hyfsat lat och skön sen eftermiddag/kväll. God middag: Hamburgare på högrevsfärs, pommes, sås och wokgrönsaker. Sedan en liten hundpromenad, samt en tur i trädgården. Det kommer upp så mycket fint varje dag.... :) Nu sitter jag och njuter av kaffe med caramel macciato-smaksättning (hoppas att jag kan sova sedan bara ;) ) och LUGNET....
 
@Halfrek påminde mig om att jag måste gå till frisören :cautious:

Ska jag fortsätta vara blond? Isf vilken nyans? Ska jag bli färgglad? Brunett? Rödhårig? Hårförlängning eller klippa av håret?
Jag har ingen vision av vad jag vill och då är jag snål = världens längsta utväxt. Ge mig inspiration!


Visa bifogad fil 15284

Ha det kort i sommar, det är så mycket lättsammare i värmen :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 952
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 663
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp