Bukefalos 28 år!

Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även jag älskade Zootropolis. :) Tyckte den var som en riktig deckarfilm, fast animerad. Mycket mer spännande och "verklig" än många andra animerade filmer. Brorsdottern gillar också, de hyrde den i 48 timmar och hon såg den runt 10 gånger på den tiden. :D
 
Jag har med sett zootropolis nu :D Sällar mig till skaran som gillade den! Även dejten tyckte den var rolig :)
Höll på att inte kunna sluta skratta under
"gudfadern-scenen". "Skunk but rug" var nog bland det bästa jag hört!
 
Vi såg "The Theory about everything" ikväll. Jag tyckte den var bra! Eddy Redmane är fantastisk.

Vi såg "Child 44" nyss. Snoozefest..

Sen såg vi "Black Swan". Grymt obehaglig!

Och jag såg "unbranded" nyss. Den var bra.
 
Såg "Skyfall" med dejten igår. Lite ovanlig för att vara en Bond-film skulle jag säga. Helt ok ändå :)
 
Härom kvällen såg jag Insidan ut. Mysig animerad familjefilm. Skrattade lite och tycker det var ett ok budskap, men kanske inte en film jag behöver se igen :) 3,5/5
 
Såg Husdjurens Hemliga Liv på bio i torsdags. Mycket underhållande och vill veta meeeer. Hoppas de gör en uppföljare :D
Dock var textöversättningen lite lustig ibland.
Jag brukar inte vara så mycket för "barnfilmer" med gillade denna och kommer säkert se fler gånger.
 
Warcraft - alltså, nej. Visst finns det en story, men den är ack så tunn. Någon har ansträngt sig för att ge karaktärerna lite djup men det blir liksom platt fall. 1/5.

The intern - rätt mysig, bra dialoger. 3/5
 
Såg Husdjurens Hemliga Liv på bio i torsdags. Mycket underhållande och vill veta meeeer. Hoppas de gör en uppföljare :D
Dock var textöversättningen lite lustig ibland.
Jag brukar inte vara så mycket för "barnfilmer" med gillade denna och kommer säkert se fler gånger.

Åh, den vill jag se!
 
Jag har senast sett "The Theory of everything" och "12 years a slave". Båda var riktigt bra, 4:or.

Sen såg vi också "The monuments men". Ingen gillade den. Den började liksom aldrig. Kommer inte se den igen!
 
Försökt ta mig igenom The Legend of Tarzan, men nej vilken otroligt tråkig och platt film. Alldeles för förutsägbar hittills.
1/5
 
Såg igår The bling ring, en film som är baserad på verkliga händelser kring ett ungdomsgäng i Hollywood som tar sig in i kändisars hem och snor saker, går omkring. På baksidan stod det drama komedi - fast mer odramatiskt drama. Seg och långsam. Betyg 2/5 får den. Gick att se på men ser den nog inte igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 597
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Trassel12
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 624
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 222
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp