Bukefalos 28 år!

Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spy 4/5
Kan hända att jag inte är helt objektiv eftersom jag älskar Melissa McCarthy... Men riktigt rolig film, skrattade så jag hade ont i magen!
 
Florence Foster Jenkins - Så mysig! Skrattade en hel del, samtidigt var den fin och sorglig :) Bra skådespelarinsatser med! 4/5
 
Bio:

Bridget Jones baby: 3/5. Hade alldeles för höga förväntningar efter att en kompis sagt att hon skrattade hysteriskt filmen igenom. Jag skrattade kanske max 3-4 gånger.

Hemma:
A girl like her : 5/5. Fruktansvärd film egentligen som borde ses av allt och alla. Den borde även visas i alla skolor.
Handlar om en tjej som försöker ta livet av sig efter långvarig mobbning.

Waffle street: 2/5. Riktigt seg film, handlar om en man som sadlar om från investeringsvärlden till att börja på en våffelrestaurang. Händer ingenting och ja, den va tråkig!
 
Såg "lambs for lions" igår (finns på HBO). Filmen har tre separata handlingar som utspelar sig samtidigt under nittio minuter. Handlingarna hör ihop genom att de berör USAs krig i Afghanistan på olika sätt. Intressant film tycker jag, 4/5.
 
Ghostbusters! Så jäkla rolig och BRA film med helt fantastiska karaktärer. Vi skrattade oss dubbelvikta. Litet minus för andra halvan som fokuserar mer på slåss-mot-spöken-scener, men det är ju Ghostbusters så. 4/5.
 
Senaste Star Trek. FY FAN vad dålig. Åhåhåhå så dålig den var.

Hot Fuzz. Alltid lika rolig!
 
Spotlight - hemsk historia, men jag alskar den sortens filmer och tyckte att den har var valdigt valgjord. Den far 5/5!
 
Inferno.

Fick ett infall sent i går kväll att jag ville gå på bio i min ensamhet, men vilken antiklimax. Fullsatt sal med tillhörande prat och prassel, snubben bredvid mig stank svett/surt/whatever illa luktade det i alla fall och filmen var (som väl var väntat iofs) kass.

Jag har inte läst boken, men hela storyn och alla karaktärer var ju otroligt förutsägbara och bara ... nä tack. Vi har sett det några hundra miljoner gånger förut.

MEN jag fick i alla fall en ursäkt att trycka i mig en massa ingefärschokladbitar under två timmar, så valuta för pengarna anser jag att jag fick i alla fall. :up:
 
Me before you
En riktig snyftfilm. Tyckte den var fin, hade sina roliga stunder men sorglig som sagt. Hade jag varit ensam när jag såg den hade jag troligtvis störtbölat, nu blev det mer diskret :angel: 3,5/5
 
Jason Bourne. Stor besvikelse. Jag gillar verkligen de tre andra filmerna men den här var riktigt riktigt dålig. Vi tittade inte ens klart. Hjärndött skit helt enkelt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 402
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: Trassel12
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 463
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 178
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Flämtningar
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp