Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev nyss påmind om nackdelarna med sommaren...helt plötsligt dök det upp en massa svartmyror vid balkongdörren O_o:wtf: Så jag får åka en sväng på granngården imorgon och köpa lite bekämpningsmedel :meh::down:
 
Ligger i sängen med feber och halsfluss och är sjukt less efter en dags sjukläge. Fördriver tiden men alvedon och surfning.Oroar mig för jobbet och att det känns bläääää att vara sjuk till helgen när det är långledigt för jag kommer garanterat inte bli frisk till helgen. Dessutom när jag får lite tid över maler tankarna på jobbiga saker som jag måste ta tag i, som att jag egentligen vill flytta sisådär 70 mil härifrån där jag bor. Och att jag bör göra det NU innan mina barn börjar skolan om 1 år.
 
Vovvi ligger utslagen på soffan med tungan ute och lämnar en liten dregelpöl efter sig. Tur att hon är i"under 3-kilos-klassen".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
585
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
794
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 132
Senast: Norma
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
82 83 84
Svar
1 678
· Visningar
55 031

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp