Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit grillat,kaffe nu och sen en runda med vovvan,efter det så har jag ff en bit gräsmatta kvar att klippa.
Har hunnit med en hel del och är nöjd med min dag så här långt.

Jag gör också mitt bästa för att förtränga att det ligger ett innertak i min bil som står på gården kopplad till trailern,vilket betyder mer ont i ryggen.
 
Jag funderar lite på hur jag ska göra. Igår fick jag frågan om jag vill ha min medryttarhäst på foder. Egentligen ingår det inte i mina planer att ha "egen" häst. Men jag får väl fundera på saken i alla fall.
 
Ligger på sängen och svettas. Var iväg till miljöbilen förut, det kändes inte varmt när jag gick hemifrån men på tillbakavägen var det varmt. Bläh.
Innan dess kollade jag tv, ett program där de följer arbetet på Bangkoks flygplats. En svensk turist blev handbojad och kördes till mentalsjukhus :crazy: Hoppas det gick bra för honom sen.
 
Ätit middag Kyckling Jacob i microform. Vattenmelon till efterrätt
Packar ihop för åka hem till stan igen. I morgon är det ju jobbardag
 
Lagomt tills jag startade vedklyven så kom solhelvetet fram och har nu 20 grader :yuck: men får vara glad att mina förstaårs vallar växer så det sprakar .Är lite sur på den jäveln som stal pallkragarna annars hade jag fixat grönsakerna i helgen
 
Haft en bra dag! Var och släppte ut i morse. Men tog en nap efter. Sen hängt i solen med stallkompisar och tränat mitt pysdjur. Efter det gick vovvi och jag på upptäcksfärd och hittade en mysig gårunda.
Nu tänkte jag laga mat och dricka rosé med hög musik. Det är sommarfeeling!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
583
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
790
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: Norma
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
80 81 82
Svar
1 623
· Visningar
53 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp