Bukefalos 28 år!

Var finns ni nånstans?

Sv: Var finns ni nånstans?

Aha, hästen står i Ueken mellan Zürich och Basel (lite närmare Basel). Bor du långt från Zürich (när du inte är och hälsar på brorsan)?
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Du bor i Mellingen (DE) eller brorsan bor i Mellingen (CH)? Mellingen (CH) är ju ganska nära, men Mellingen (DE) är lite längre...
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Du bor i Mellingen (DE) eller brorsan bor i Mellingen (CH)? Mellingen (CH) är ju ganska nära, men Mellingen (DE) är lite längre...

Brorsan bor i Mellingen (CH), glömde bort att det finns ett Mellingen i Tyskland. Jag bor utanför Nürnberg.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Jag håller till i Kinna, mellan Borås och Varberg. Är inte medlem i nån klubb men ska hänga på Kungsbacka-Viskadalen-gänget. Nån mer?
 
Sv: Var finns ni nånstans?

*knapplån*

Jag finns i Örebro och en hel del i Mariestad, är medlem i Taure Western Riders Stockholm... Inte så aktiv som tävlande ryttare kanske, mer inom andra områden.
(Flyttade från Stockholm i juni.)

Finns bara en vecka till i Örebro. Sen blir det Mariestad för mig på heltid.
Fortfarande medlem i Taure.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

vi hade ju Crossroads Western Riders med centrum i kristinehamn, men de la ner i höstas pga av för få medlemmar...

Va? Har dem lagt ner?:confused:
Men är det inte dem som brukar vara i Nora på westerndagarna där?:confused:

Förövrigt har jag nu anmält mig till Flatland Westernriders. Har dock inte hört något.
Får nog ringa dit och höra efter om mail osv kom fram
 
Senast ändrad:
Sv: Var finns ni nånstans?

Western riders östergötland här :D (WRÖ)
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Jodå, inget kvar:cry: ... Nu e de karlskoga el karlstad som gäller!
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Ingen westernryttare ännu, men vill börja träna om jag hittar nån tränare :) bor snart i Tingsryd.
Blir förmodligen EWR som får ha mig som medlem då.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Men har dem flytat till Karlskoga då alltså?
För dem ska vara med i Nora i år, och hemsidan finns ju kvar
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Jättekul tråd det här, roligt att se att westernridningen är så uppskattad i alla delar av Sverige :)
Själv bor jag på Götene-sidan av Kinnekulle och är medlem i SWR.

För er som letar efter en westernklubb att bli medlem i, titta på www.wras.se där finns alla klubbar och deras hemsidor.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Hejsan svejsan ;)
Jag rider bor i Hudiksvall för det första :)
Jag rider både klassisk ridning, hopp och dressyr då :smirk:, sen rider jag lite western, då jag får chansen, och sen kör jag ponnytrav och siktar på licens :)

MVH Fanny
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Det var inte många skåningar här...........:cry:

Bor i Ängelholm. Är inte med i någon klubb än men kommer gå med i WINS inom kort.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: Lady_S
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
436
Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
609
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 109
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovlera
  • Uppdateringstråd
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp