Bukefalos 28 år!

Var finns ni nånstans?

Sv: Var finns ni nånstans?

Jag bor i Falun, Dalarna.
Är medlem i DWR :D
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Bor en mil utanför Arboga och är med i western riders club gotland!
Ni som bor utanför örebro, vart tränar ni??
 
Sv: Var finns ni nånstans?

hej, kul med en till från lilla Kinna, jag med :bump: var med i wrsb men hoppade ur när jag sålde hästen, men ska bli medlem där nu igen
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Jag rider för western riders club Habo, själv bor jag i Bankeryd som ligger strax utanför Jönköping
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Ha ha jag e ju senil . har ju redan skrivigt i denna tråd. som de kan bli när man e 25 upp höjt till 2
 
Sv: Var finns ni nånstans?

*knapplån*

Visst finns det westernryttare i Skåne, här är en. Men på detta forum verkar det glest med dem eller är det bara i denna tråd?
 
Sv: Var finns ni nånstans?

hej, kul med en till från lilla Kinna, jag med :bump: var med i wrsb men hoppade ur när jag sålde hästen, men ska bli medlem där nu igen

Precis: En till från lilla Kinna:bump: :)
Har du ingen egen häst nu då? Rider du nån annans?
 
Sv: Var finns ni nånstans?

En tråd som jag missat helt:o

Bor mellan Skövde och Tidaholm, västra götaland. Har dock inte gått med i någon klubb ännu då jag inte vet vilken som finns nära.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Växjö.... ett par mil söderut...

Ingen klubb alls för tillfället. Åker snålskjuts på Pirajas medlemskap i EWR... funderar på KWR.....
 
Sv: Var finns ni nånstans?

*kl*
Har ju skrivit i denna tråd tidigare och då var jag på väg att bli medlem....men nu är jag medlem :D.

SWR och HCWR är klubbarna men SWR är ju "hemmaklubben" och den jag tävlar för :D.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Du har antingen SWR eller Habo som är närmast.
Habo vet jag inget om men SWR är en bra klubb med mycket aktiviteter.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

hej igen. Jo jag ska hämta min lilla hingst idag, sitter uppe redan nu kl är 5.00 men är så förväntansfull så jag kan inte sova mer, men det tar en stund att åka till kumla med så det är bara bra. Har du häst? Vart i kinna befinner du dig? :bump:
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Eeh...jag finns egentligen inte i kinna, skrev det för det var störst chans att folk skulle vetab var det ligger :)
Jag bor i Skene och hästen flyttade precis till Hyssna, hon har gått på bete i Örby.
Hur gammal är din häst då?
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Som jag då... hahaha... ja bor i skene med i lilla assberg har min häst i skene skog i ett jättemysigt stall. McCoy är nu 8 ånader snart och växer så det knakar. Hyssna, ska vinka när du åker förbi mitt stall :bump:
 
Sv: Var finns ni nånstans?

har visst missat att skiva här...

men jag bor i alla fall i Ånge (Sundsvall närmaste stad) och är medlem i WINN, Westernryttarna I Nedre Norrland :bump:
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Inget klubbmedlemskap här eftersom jag är en sån n00b, men håller till i Sollentuna, norra storStockholm.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
624
Senast: Lady_S
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
436
Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
609
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 107
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp