Varför så segt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom på en sak till, förstoringsglaset funkar inte heller i min mobil. Måste googla bukefalos+search för att komma till sökfunktionen. Uppenbarligen är det något på sidan som inte funkar ihop med min mobil, kanske bredden? Fast inläggen och trådarna i sig anpassar sig fint till min skärm, det är allt annat som blir dåligt :grin:
 
Just nu blir det dubbelt av det mesta jag skriver (i safari på Iphone). Och nej, det är ingen fördel att texten ligger kvar i editorn.
 
Just nu blir det dubbelt av det mesta jag skriver (i safari på Iphone). Och nej, det är ingen fördel att texten ligger kvar i editorn.

För mig också!

Och även i PM ligger texten kvar i editorn och ser ut som om den aldrig skickats trots att den gjort det när jag uppdaterar sidan.
 
Om texten finns kvar i editorn är det programmet som troligen inte varit säker på att postningen fungerade och sparar då texten så att man kan försöka igen. Bra tycker jag om det nu inte gick iväg vid första försöket.

Det vi försöker säga är alltså att inlägget faktiskt gick iväg. Och då är det inte bra att texten ligger kvar i editorn också. Fler än jag upplever det och jag ser andras inlägg som är enligt den modell jag försökt förklara tidigare.

Såhär har det bara varit i några dagar, det är alltså ett fel som uppstått, inte en tänkt funktion.
 
Det vi försöker säga är alltså att inlägget faktiskt gick iväg. Och då är det inte bra att texten ligger kvar i editorn också. Fler än jag upplever det och jag ser andras inlägg som är enligt den modell jag försökt förklara tidigare.

Såhär har det bara varit i några dagar, det är alltså ett fel som uppstått, inte en tänkt funktion.

Jag har också upplevt det här någon gång idag dock fungerar det för det mesta felritt även idag. Dessutom har jag haft problem med att det segar och då ofta när jag ska posta att det liksom fastnar och jobbar och jobbar för att få iväg inlägget och då trycker jag på skicka igen för att få iväg inlägget vilket då leder till att jag dubbelpostar. Inläggen brukar alltså gå iväg första gången även om det fastnar ochtuggar.

Om det är relevant så andvänder jag dator och googlecrome
 
Jag sitter också på dator och chrome och har inte haft de här problemen. Däremot har texten i editorrutan blinkat när jag skrivit, ungefär vid var tredje tangent som jag tryckt på :confused:.
 
Jag har också problem, såsom folk beskriver, texten ligger kvar i editorn och det verkar som fler än jag som lyckats med dubbelpost pga det och extra text där man missat att radera. Och ja det är någt som uppstått nyligen.
 
Har samma problem. När jag postat ligger inlägget dels i tråden, men också i editorn. Jag har alltså texten två gånger efter varandra på skärmen.

Hänger sedan med till nästa gång jag ska skriva något, då jag får ta bort den gamla texten innan jag skriver ny (Safari)
 
Har samma problem. När jag postat ligger inlägget dels i tråden, men också i editorn. Jag har alltså texten två gånger efter varandra på skärmen.

Hänger sedan med till nästa gång jag ska skriva något, då jag får ta bort den gamla texten innan jag skriver ny (Safari)
För mig gäller det IE9, firefox (senaste) och safari (uråldrig).
 
@nipelipp Jag får det inte alls att funka på jobbdatorn (dötid... :o) Jävla IE. Hemma högerklickar jag på namnet under avataren och väljer kopiera url. Sen använder jag länkverktyget här ovanför textrutan och klistrar in. Nu ändrade jag som @hendalaki
 
Jag har samma problem med att texten ligger kvar i editorn trots att den skickats.

Har sedan en liten stund också problem med att alla avatarerna försvunnit. Det är bara en tom, vit ruta där de ska vara. Smileyserna är också väck.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: bettysmatte
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 493
Senast: sjoberga
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
584
Senast: MimmiNO
·
Bukefalos Buke är helt plötsligt mer utzoomat som grundläge och texten är därmed mindre. Det är som att inläggen nu är bredare. Om jag zoomar in...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp