Bukefalos 28 år!

Varför tvinga andra att äta?

Jag har haft anorexi i 12 år och oj så mycket av både trug, tjat och allvarliga samtal man fått. Att i 12 år få berätta om och om igen att jag inte fikar, att jag har svårt för att äta med andra för att jag måste ha lugn och ro och att jag inte klarar att äta så värst mycket alls, att jag inte vill äta något som andra bakat eller lagat. Att jag har svårt för att äta på andra tider än jag bestämt. Det dyker allltid upp svårigheter. Är jag på café beställer jag te eller cola bero. Inget fika. Mina jämnåriga förstår bättre så det blir mindre kommentarer. Önskar att ingen la sig i vad jag äter. Hatar när fokuset landar på mig
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 372
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 541
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
14 498
Senast: mrkarisma
·
Kropp & Själ Efter lång tid har jag insett att jag måste och vill ha hjälp med min "matproblematik". Några trådar har på Buke har verkligen fått mig...
2
Svar
28
· Visningar
2 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp