Vårföräldrar 2017 del tre

Nästan allt var ua idag på kontrollen. Jag har lite lågt blodsocker och hon börjar bli lite uppmärksam på att jag inte går upp i vikt. Är mer än halvvägs och ligger ff 3 kilo under startvikt. Är ju intw hungrig så äter inte så mycket, bebis äter helt enkelt mer än jag får i mig. Hon gav mig tipset att kanske äta lite mer vitt bröd än jag gör det kan göra susen :wtf: Äter ju knappt vitt bröd, bara slisk i munnen ju..

Men hon är inte oroad än, har bokat in sockerbelastning om fyra veckor. Så vi skulle ta en ny fundering då om.jac inte lagt på mig mer.

Jag är som du, itne alls hungrig och har gått ner i vikt sedan inskrivningen, tre kg här med. Min BM verkar inte oroad över det.
 
Jag är som du, itne alls hungrig och har gått ner i vikt sedan inskrivningen, tre kg här med. Min BM verkar inte oroad över det.
Nä hon verkar inte oroad, men hon vill ändå börja hålla koll så det inte fortsätter neråt. Innan har jag bara vägt mig för att jag själv ska veta men nu vill hon börja anteckna för att kunna hålla koll om det börjar oroa.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
21 742
Senast: sthu
·
Svar
1 115
· Visningar
60 648
Senast: sweep
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
17 247
Senast: bollen__
·
Svar
167
· Visningar
12 084
Senast: settis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Är begonia farlig för katter?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp