Vårmammor 2010 del 14 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Jag blev lite förskräckt över listan, för jag tycker att vi har många grejer till Selma, men vi saknade en hel del, även fast jag förstår varför de vill ha så mycket uppsättningar med kläder, vet ju själv hur många gånger man kan få byta kläder på ett dygn. Inser också att nu börjar den långa resan av att märka kläder...

Selma lyckades precis ha ned en lampa som gick i tusen bitar. Förstår inte hur hon lyckas ta sig in mellan soffan och fönstret och dra ned den? :crazy:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Åh, alltså jag borde verkligen inte sitta här längre!! Milton har sovit 1,5 timmar nu och jag har endast ätit och ringt ett samtal och så suttit här :o. Borde tvätta, vika tvätt och kanske gå ut och fixa. Borde fixa något att äta till ikväll, det är ju ändå fredag, även om sambon kommer hem sent - han ska spela FOTBOLLSMATCH idag, snäll som jag är så FÅR han det :rofl:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Oj kan du skriva lite av vad det de vill ha på förskolan som ni inte har så jag inte får hjärtattack den 27 :crazy:
ja märka kläder, det känns jobbigt men det är ju dags.
 

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 652
Senast: Lobelia
·
Trav Imorgon är det dags! :love: Det pratas om att startfältet är det starkaste på länge, så vad tror ni? Vad säger hjärtat? Skall ni se på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 925

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp