Vårmammor 2010 del 14 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Då hade vi det bättre. :p

Jag beundrar faktiskt er som gör det själva, med golv och allting. Jag har bara gjort mjukrenoveringar som i att spackla väggar, sätta väv, tapetsera, måla, byta lister och kitta fönster osv, skulle jag sätta gips själv så skulle nog varje regel och gipsskiva ta 1 h för att jag skulle få panik om allt inte blev helt rakt. :o perfektionist, javisst.

Är så sjukt missnöjd med målarna vi hade här, vet att jag hade kunnat göra det så mycket bättre och snyggare själv, fat det hade tagit lägre tid såklart, men nysnittad och allt så var det ingen lösning. Suck.

Har ni köpt alla VVS-saker? Kan kolla med sambon om han kan ordna bra priser till er annars. :)

*kl*

Nu har testet kommit, men jag hade såklart kissat precis innan jag såg postbilen, så jag har inte brytt mig om att hämta det än. :p jag vet att jag kommer bli så sjukt ledsen om det är neg, drar mig nästan för att känna efter om jag är kissnödig eller ej. :o
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Men sluta plåga oss!! ;) Då tar du fram en burk och klämmer ut några droppar till om du är rädd för att missa stickan. Vi är ju dönyfikna hela högen! :rofl:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Määh, egoister! Tänk på mig som är ensam hemma, bästa grannen som hållit mig sällskap efter op senaste dagarna är i Visby, Selma sover - Vem ska trösta mig när det blir ett stort minus? :p
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

de blir ju inte minus har jag sagt ;)
Å annars hade vi här inne tröstat dig. Vet J om att du skall testa förresten?
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Jadå, haha, men jag har sagt att jag inte tror att jag är gravid, men att det finns personer som är mer nyfikna än vad jag är. ;)

Jag ska bara äta lunch och docka lite citronvatten så att jag blir kissenödig. :)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

VVS är en stammis på M's jobb som fixar, hans sambo har jobbat tillsammans med M så det ordnar sig ändå, tack i alla fall :love:

Doris: låter som här, fan vad M har skyfflat jord och spån! Damm, damm, damm och ännu mera damm!! Han har grävt ur ner till källartaket så just nu går vi på källartaket i köket :angel: Vi slipper tack o lov regla väggarna, vi kan skicka upp gips rakt på träväggarna :laugh:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Nu har du iofs gått förbi BIM men håll dig så länge du kan innan du kissar på testet för att koncentrera urinet så du får mycket gravidhormoner på stickan ;)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Fast tänk på att om det blir neg. nu så är det inte säkert att det är neg eftersom du bla nyss kissat och eftersom det kan vara tidigt.

Du ska ha den i strålen/burken i 5sek och ska väll helst inte ha kissat på 2h har jag för mig. Givetvis finns vi här för att trösta dig men det kommer vi inte behöva! :)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Har ni sett från det ena till det andra att vi bara har en sida kvar att fylla innan tråden är full?! :eek: IGEN! :eek:

Vi måste skaffa oss ett liv utanför buke :rofl:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Haha oj det har jag missat helt!! Ja vi behöver verkligen skaffa oss ett liv men snart börjar flera av er att jobba. Jag får iofs mer buketid på jobbet än hemma! :)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Jag har ingen buketid alls på jobbet men så jobbar jag så lite så det gör inget ;) ni kommer knappt märka att jag har börjat jobba i augusti :angel:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

M ringde precis 16 augusti börjar våran lilla fnula på förskolan :cry: långa dagar direkt; 9-14 första veckan med pappa och sedan andra veckan 9-14 fast utan pappa. Usch vad skönt att det inte är jag som ska ha inskolningen, jag som smågråter lite nu bara för att hon ska bli lämnad helt ensam med en massa okända efter 4 dagar bara :(
De hade tydligen någon ny modell de skulle gå efter på inskolning.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Har ni sett från det ena till det andra att vi bara har en sida kvar att fylla innan tråden är full?! :eek: IGEN! :eek:

Vi måste skaffa oss ett liv utanför buke :rofl:

Ja helt galet!! Såg det igår kväll :D Vi är allt lite tokiga!!

Wiiii, min vän kom hit för en stund sedan med inflyttningspresent - vit färg så nu blir det till att köpa grundfärg så vi kan börja måla tak :banana:

Någon som känner sig manad får göra en ny tråd sen, jag hoppar gärna för det blir garanterat fel med födelsedatumen etc. =)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Äsch det är inte svårt att starta ny tråd! Du bara citerar mitt första inlägg här i tråden, kopierar och klistrar in i den nya tråden :idea: busenkelt! :laugh:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Jag började grina när vi fick selmas papper igår också. :o

Men vi ska bara vara med i tre dagar 8-15. Är inte det lite kort tid? Antagligen är jag nojjig...

Sen så fick jag lite panik, vad ska barnen kunna när de börjar på dagis? Selma går, men hon kan inte äta själv. Nu har vi visserligen sommaren på oss, Selma börjar inte förrän i slutet av augusti, men ändå.

Sen blev jag lite förvånad av den långa listan på kläder och tillbehör de skulle ha med sig. Jeez. Vi har ju knappt hälften. :eek:

(och nej, jag har inte blivit kissnödig än :p )

Tycker för övrigt liiiite synd om mig själv. Selma sov gott, jag hade precis ätit och skulle lägga mig i soffan och då, precis då, knackar någon på dörren så att hundarna far upp och börjar yla. Gissa vem som vaknade, sur och inte utvilad... Nu går min ridbana att rida på dock, vilket personen på dörren meddelade, så lite bättre känns det. :D behöver dock tynga ned underlaget lite, så kan inte rida låga stunder till att börja med. Om någon har vägarna förbi Gnesta med häst på släp får ni gärna stanna och rida lite. ;)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 14 :heart

Gud så skönt att det inte bara är jag som fick tårar i ögonen av meddelandet :o vi ska på möte den 27/6 så vi får väl kanske en tjock lista vi också med saker som ska finnas på plats! :crazy: Vi har typ ingenting än vanliga kläder till isabella och ett par skor bara för att jag aldrig hittar skor som passar min smak.
Tror inte barnen behöver kunna så himla mycket, isabella äter själv med händerna, sked och gaffel är bara till för prydnad eller använda som svärd :p
 

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 714
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 651
Senast: Lobelia
·
Trav Imorgon är det dags! :love: Det pratas om att startfältet är det starkaste på länge, så vad tror ni? Vad säger hjärtat? Skall ni se på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp