Bukefalos 28 år!

Fast jag jobbar heltid "borta" större delen av året. Det är därifrån övertiden kommer.
Samtidigt så är det ett eget val antar jag? Min övertid är mer tvingande. Men jag söker annat är svårt att få bara och är onödigt att påbörja en ny utbildning innan min hjärna mår bättre och jag faktiskt inte vet vad jag vill göra.
 
Inte direkt ett eget val, men självklart kan jag säkert styra det mer än du kan.

Men bara för att man har ett "teoretiskt" jobb så betyder det inte att man inte kan vara överbelamrad med jobb - som man inte kan säga nej till.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 914
Senast: fejko
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 729
Senast: jemeni
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 211
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 128
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp