Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
23845145_10156381781340400_1802494755_n.jpg


(syns inte på bilden men snöar en hel del)

nuff said.
Det är också störande, att det är så svårt att visa hur mycket det snöar på bild!
 
Jag hoppas de inte går vidare på spåret med "systern". :cautious:
Det måste jag hålla med om, det var spännande i typ två sekunder.
Mamman däremot vore kanske ett intressant sidospår, om det går att göra intressant vill säga. Annars vill jag bara att de bekämpar monstren, det räcker gott så :p
 
Jag stör mig på mitt månadskort till kollektivtraffiken. Det brukar funka i en vecka ungefär, sedan ger magnetremsan upp och jag måste be dem skriva ut ett nytt :arghh:
 
Att reklamen jag får innan youtubeklipp är alltid en av två reklamfilmer, från samma företag. Jag är helt ointresserad av deras produkter.
 
På att kollegan inte sköljer av sin disk innan hon diskar den, vilket innebär att svampen är full av gamla rester av hennes lunch varje gång jag ska använda den. Nu senast basilikablad och smulor av köttfärs :yuck:
 
Jag stör mig på köpare som läser men inte svarar på meddelanden och jag stör mig på köpare som boka in dag och tid för hämtning men ger fan i att dyka upp :rage:
 
Jag stör mig på köpare som läser men inte svarar på meddelanden och jag stör mig på köpare som boka in dag och tid för hämtning men ger fan i att dyka upp :rage:
Åh jag hatar den, speciellt när dom hela tiden bokar nya tider gärna med kommer mellan 8-9 på kvällen å dyker inte upp. Man blir helt låst i hel timme :rage:
 
Hon är också en sådan som lämnar mat i kylen tills den i princip kryper ut själv, och den mat hon eventuellt slänger spolar hon ner i toan. :banghead:

Men annars är hon trevlig och så! :D
Apropå det så slängde jag en gammal sallad igår som jag hittade i kylskåpet på jobbet. Den hade sista förbrukningsdag den 8 november...... :wtf:
 
Apropå det så slängde jag en gammal sallad igår som jag hittade i kylskåpet på jobbet. Den hade sista förbrukningsdag den 8 november...... :wtf:
Jag kan inte låta bli att undra hur det ser ut i dessa människors kylar där hemma... Visst glömmer jag också saker någon gång ibland, men inte ofta och extremt :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
4 710
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 426
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 245
Senast: Marita73
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp