Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så gick jag ut med lilla hunden och då har det regnat :banghead:
Så nu är frågan hann färgen på värmepumpshuset torka eller är det trärent/grårandigt imorgon :nailbiting:
 
Ha!

Och siffrorna är LXXI

Varför skrev du inte dem i titeln då? :cautious:

Världens fulaste butterkaka:

22794511_1931966443790849_4870532685061160960_n.jpg

:rofl:
 
Då mår min hjärna fin fint,då jag ofta chattar på ungerska,engelska o samtidigt pratar svenska i tele

Jag nöjer mig med att växla mellan svenska, engelska och tyska. Franska och spanska vid extrema nödfall. Lite latin och minimalt med klassisk grekiska om det kniper men då ska det knipa rejält :D

Edit: Ja, och lite hästpolska också.

Edit 2: Geologi-finska samt suspekta borrtermer på samma språk också :cautious:
 
Senast ändrad:
Gah. Jag måste offra min lugna morgon imorgon för att åka och sätta mig på drop in för provtagning inför nästa veckas besök på neuro. Sen mottagningen flyttade från ulleråker till ackis så kan de inte ta blodprov själva längre. Jag misstänker att kompetensen försvann i flytten enligt bestämmarna? Men nu måste de iaf ha sjukhuspyjamasar och inte jobba i civila kläder! :banghead:
 
Gah. Jag måste offra min lugna morgon imorgon för att åka och sätta mig på drop in för provtagning inför nästa veckas besök på neuro. Sen mottagningen flyttade från ulleråker till ackis så kan de inte ta blodprov själva längre. Jag misstänker att kompetensen försvann i flytten enligt bestämmarna? Men nu måste de iaf ha sjukhuspyjamasar och inte jobba i civila kläder! :banghead:

Jag vet inte om det överlag ändrats riktlinjer på att provtagningar innan sjukhusbesök ska ske på VC innan? Det har ändrats i rutinerna för min del, förvisso rör det provtagning innan behandling i mitt fall, innan har jag gjort det på sjukhuset men nu fick med papper om att det ska göras på VC (välkomnat i mitt fall).
 
Gah. Jag måste offra min lugna morgon imorgon för att åka och sätta mig på drop in för provtagning inför nästa veckas besök på neuro. Sen mottagningen flyttade från ulleråker till ackis så kan de inte ta blodprov själva längre. Jag misstänker att kompetensen försvann i flytten enligt bestämmarna? Men nu måste de iaf ha sjukhuspyjamasar och inte jobba i civila kläder! :banghead:

Men gud så värdelöst :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 353
Senast: MiaMia
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
8 836
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
484
Senast: gullviva
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
216
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp