Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker att jag påpekar saker i tid och otid, och trycker på knappen mest hela tiden (när den är inom räckhåll :cautious:). Men nu börjar mitt tålamod ta slut
Jag hade nog haft knappen intryckt som standard, kanske är det vad alla andra gör och därmed hamnar du långt ned på listan? :cautious:

Som sagt, behöver du något så hör av dig. Jag kan säkert smuggla in en julflamingo eller massa klistermärken :D
 
Har städat ur två garderober och fick ihop 3 säckar med gamla kläder och upptäckte att det läcker under tvättstället uppe . Verkar ha gjort så ett tag . Får riva upp mattan och kolla. Men först ringa rörkrökaren i morgon
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 351
Senast: MiaMia
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
8 820
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
481
Senast: gullviva
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
212
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp