Bukefalos 28 år!

Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte om det överlag ändrats riktlinjer på att provtagningar innan sjukhusbesök ska ske på VC innan? Det har ändrats i rutinerna för min del, förvisso rör det provtagning innan behandling i mitt fall, innan har jag gjort det på sjukhuset men nu fick med papper om att det ska göras på VC (välkomnat i mitt fall).

Jag har alltid tagit mina prover på VC :) Annars hade de fått betala milersättning (prov varje vecka i början och fem mil tor...).
 
Varför skrev du inte dem i titeln då? :cautious:

Världens fulaste butterkaka:

22794511_1931966443790849_4870532685061160960_n.jpg

:rofl:
Inte det minsta fula - butterkaka ser ju ut så där :) ! Dessutom ser de väldigt mumsiga ut....:d
 
Jag har alltid tagit mina prover på VC :) Annars hade de fått betala milersättning (prov varje vecka i början och fem mil tor...).

Det har skett i samband med uppföljning för min del, så jag har ändå varit där (annars hade det inte varit hållbart). Men nu sa sköterskan att just de ändrat rutiner iaf, om jag uppfattat det rätt.
 
Inte det minsta fula - butterkaka ser ju ut så där :) ! Dessutom ser de väldigt mumsiga ut....:d

Tack :) Jag återkommer med kritiken imorgon, jag är inte direkt förtjust i sagda bakverk så jag tänker inte prova :D Men jag gillar att baka, speciellt om det är något särbon tycker om. Han gör så mycket för mig och är hopplös att hitta saker till (han har allt han behöver eller så är det svindyrt långt över min budget) så gillar han mina bakverk blir jag glad. Han gillar min blåbärspaj med konjak iaf :up:
 
Det har skett i samband med uppföljning för min del, så jag har ändå varit där (annars hade det inte varit hållbart). Men nu sa sköterskan att just de ändrat rutiner iaf, om jag uppfattat det rätt.

Aha, jag har ju tagit en del av proverna i samband med läkarbesök om det stämt in i min provtagning.
 
Bra Törnis jättebra. Råkade tvätta min 4000 kr Rodebjerklänning i 40 grader. Det var kemtvätt på den. Joråsåatt. Inte superlyckat nej. Tar ett glas gravvin skål!
 
:rofl::rofl::rofl:

För att vi behöver variation förstås :D
Nästa gång kanske vi skriver siffrorna på danska? Eller franska? :up:

Ja, för heeelvidööö!
Haha! Jag måste iaf lyssna på danska så ofta. Så det kan lika gärna vara här med.
Jag tycker det är ett helt vansinnigt roligt språk. Dels hur det låter. Men det är ju uppbyggt så otroligt märkligt och verkar väldigt fattigt på ord med.
När man frågar danskar varför saker heter som de gör eller man bygger meningar som man gör svarar de alltid: Man bara gör så/Jag vet inte.
Sjukt oklart fyllespråk på grottmansstadie.

Pratade just med hes pojkvän som är i DK och pratat danska i en v. Då tappar han nästan alltid rösten..
 
Bra Törnis jättebra. Råkade tvätta min 4000 kr Rodebjerklänning i 40 grader. Det var kemtvätt på den. Joråsåatt. Inte superlyckat nej. Tar ett glas gravvin skål!

Ta en flaska! RIP klänningen!
Jag lärde mig den hårda vägen att alltid sköta mina kläder själv när min mamma mördade plagg efter plagg när jag var i unga tonåren. Efter det tvättade jag själv.
Smart drag av henne kanske.. ;)
 
Ja, för heeelvidööö!
Haha! Jag måste iaf lyssna på danska så ofta. Så det kan lika gärna vara här med.
Jag tycker det är ett helt vansinnigt roligt språk. Dels hur det låter. Men det är ju uppbyggt så otroligt märkligt och verkar väldigt fattigt på ord med.
När man frågar danskar varför saker heter som de gör eller man bygger meningar som man gör svarar de alltid: Man bara gör så/Jag vet inte.
Sjukt oklart fyllespråk på grottmansstadie.

Pratade just med hes pojkvän som är i DK och pratat danska i en v. Då tappar han nästan alltid rösten..
:rofl::rofl::rofl:

Norska kan man ändå försöka förstå och de brukar kunna mer svenska än man själv kan norska. När vi tränade tillsammans med danskar, då pratade vi mest engelska :angel:

Danska är lite som en blandning av alla andra språk, det som blev kvar efter att man stängt av mixern :o
 
Ta en flaska! RIP klänningen!
Jag lärde mig den hårda vägen att alltid sköta mina kläder själv när min mamma mördade plagg efter plagg när jag var i unga tonåren. Efter det tvättade jag själv.
Smart drag av henne kanske.. ;)

En kopia av min barn/ungdom :p I klädsjälvförsvar började jag sköta familjens tvätt när jag var 12-13 år.

Min mamma var bra på många sätt men hon var urusel på hushållsaker :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 463
Senast: MiaMia
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
11 867
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
635
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
2 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp