Bukefalos 28 år!

Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl::rofl::rofl:

Norska kan man ändå försöka förstå och de brukar kunna mer svenska än man själv kan norska. När vi tränade tillsammans med danskar, då pratade vi mest engelska :angel:

Danska är lite som en blandning av alla andra språk, det som blev kvar efter att man stängt av mixern :o

Vissa delar av DK fattar jag vad de säger, typ runt Köpenhamn etc. Sen vissa hålor är det liksom omöjligt. Då är jag glad om jag ens fattar deras engelska.

Det är verkligen ett mycket underligt språk, typ ett talfel liksom.
Men fantastiskt roligt! Allt låter ju kul på danska.
Och de har en så skön humor många av dem. Det låter liksom mer... liderligt.. än norska. Norska är ju bara gulligt och hjärndött liksom.
Danska är liksom mer dramatik för mig.
Även om jag nog tyvärr blir lite för road av båda språken... ;)
 
Varför skrev du inte dem i titeln då? :cautious:

Världens fulaste butterkaka:

22794511_1931966443790849_4870532685061160960_n.jpg

:rofl:
Kallar du detta världens fulaste butterkaka :crazy:
Den är ju jättefin :)!
 
När ska man få ryggskott? kvällen innan barnen kommer! när annars. Fan i helvetethe och vi som kan ha fin lunch på jobbet i morgon.
 
När ska man få ryggskott? kvällen innan barnen kommer! när annars. Fan i helvetethe och vi som kan ha fin lunch på jobbet i morgon.

Kolla om ni har någon bra kiropraktor i närheten som kan ta in dig akut. De kan göra så skiten läker enormt mkt snabbare. I vissa fall kan man bli nästan bra efter behandling.
 
Kvällens i-landsproblem. Finns fan inga snygga skal för iPhone plus-modeller. Messade min ungdomliga kusin och frågade om hon ville ha mina gamla skal från Marc Jacobs, Chanel och Moschino. Det ville hon ;)
Problemet kvarstår ändå :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 463
Senast: MiaMia
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
11 869
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
635
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
2 304
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Bilsätesskydd
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp